Gebruiksaanwijzing Volvo audio gezocht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben op zoek naar een gescnade, of digitale versie, van de engelse of nederlandse handleiding voor een SC-805 en/of een SC-900 en/of een SC-815 en/of een CR-906.
Als iemand met kan voorzien van een linkje zou ik dat heel erg op prijs stellen, als iemand zo'n handleiding heeft en deze wil scannen, zou ik dat ook zeer waarderen.
Alvast bedankt voor eventuele input.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb wel de handleiding "1988 volvo S90&V90" voor je. Hierin staan maar liefst, onder hoofdstuk audio, 22 pagina`s over de SC-805. Is deze handleiding nergens te vinden? Het lukt mij helaas niet deze te scannen en digitaal te versturen. Ik wil je het boekwerkje wel toezenden.
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oh, staat het gewoon in het instructieboekje? Raar hoor, alsof je nooit een andere radio koopt.Maar goed, daar denk ik even over na, over dat opsturen, wellicht te combineren met de test van die OBD-steker? (stuur ik hem daarna door naar Maarten en/of Johan)geejee schreef : Heb wel de handleiding "1988 volvo S90&V90" voor je. Hierin staan maar liefst, onder hoofdstuk audio, 22 pagina`s over de SC-805.
- V700 register
- Nieuw lid
-
sterker nog, de andere typen staan ook in dat zelfde boekje. Het is best een dit boek daardoor...Baseman schreef :
Oh, staat het gewoon in het instructieboekje? Raar hoor, alsof je nooit een andere radio koopt.Maar goed, daar denk ik even over na, over dat opsturen, wellicht te combineren met de test van die OBD-steker? (stuur ik hem daarna door naar Maarten en/of Johan)geejee schreef : Heb wel de handleiding "1988 volvo S90&V90" voor je. Hierin staan maar liefst, onder hoofdstuk audio, 22 pagina`s over de SC-805.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Kan je toch vinden via onze > Documentatie > Owner Manuals Online (USA) > <a href=" apps.volvocars.us/ownersdocs/1998/1998_SV90/98S90_131.htm#ch10 " target="_blank">1998 Volvo S90....Baseman schreef :
Groeten.Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt helemaal Hedwig, maar dat zijn engelstalige manuals en in het instructieboekje staat naar alle waarschijnlijkheid nederlands.Ik zou bij voorkeur van elke radio de manual hebben of maken, in zowel nederlands als engels.Een eigen scna of losse manual is handiger, dan hoef ik het niet uit die bestaande PDF te peuteren.hlambrechts schreef : Kan je toch vinden via onze > Documentatie > Owner Manuals Online (USA) > <a href=" apps.volvocars.us/ownersdocs/1998/1998_SV90/98S90_131.htm#ch10 " target="_blank">1998 Volvo S90....
Behalve in eigen belang, zal ik ze zeker ook als aparte downloadable PDF op deze site willen hebben.
GJ had al voorgesteld om de OBD-stekker te komen testen, vandaar de combi. Nog steeds vind ik het wel zonderling, dat je dus verwacht wordt, dezelfde radio te hebben als in je boekje staat.As je besluite een SC-900 te plaatsen, moet je het boek van een V70 kopen om te zorgen dat je weet hoe die werkt????
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee hoor, die staat gewoon in het (mijn) S90/V90 boekje erbij evenals de SC en CR 906 en nog een paar. Eenderde van het boekje gaat over de radio's. Mijn ver(z)onderstelling is dat alle toen leverbare Volvoradio's erin staan.Baseman schreef : Nog steeds vind ik het wel zonderling, dat je dus verwacht wordt, dezelfde radio te hebben als in je boekje staat.As je besluite een SC-900 te plaatsen, moet je het boek van een V70 kopen om te zorgen dat je weet hoe die werkt????
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als die veronderstelling klopt, zou ik dus een late 940 handleiding moeten hebben (mogelijk dus gewoon mijn eigen boekje) en een handleiding van een auto waar bigfronts in passen, van een laat jaar en dan ben ik er.mbroeren schreef : Mijn ver(z)onderstelling is dat alle toen leverbare Volvoradio's erin staan.
Mooi, dank u.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe ben je daar aan gekomen, zat het bij de auto (dus radio) of heb je die ergens gekocht/gekregen?budo schreef : Ik heb zelf bij mijn 805 een boekje over alleen de 805. Ik had er meen ik bij mijn oude 906 ook een over alleen die radio.