factor
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 20:27 #1071658
door John Blummel
factor is gemaakt door John Blummel
factor 700.
Disclaimer: "De vereniging noch de redactie AANVAARDEN..."'.
"Najaar 2008". "De volgende Factor verschijnt december 2008". "U kunt uw bijdragen insturen tot 28 februari 2008".
10 pagina's engelstalige afschriften over Multi-link mk.2 Enkele afschriften over de 780.
Op die pagina's hadden mijn reeds maanden geleden u toegezonden buitengewoon interessante foto's en stukjes kunnen staan, maar helaas.
Wat is hier aan de hand?
Disclaimer: "De vereniging noch de redactie AANVAARDEN..."'.
"Najaar 2008". "De volgende Factor verschijnt december 2008". "U kunt uw bijdragen insturen tot 28 februari 2008".
10 pagina's engelstalige afschriften over Multi-link mk.2 Enkele afschriften over de 780.
Op die pagina's hadden mijn reeds maanden geleden u toegezonden buitengewoon interessante foto's en stukjes kunnen staan, maar helaas.
Wat is hier aan de hand?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 20:31 #1223039
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maarten de Rijke
Ik denk dat je het beste even een PB of mailtje naar Maarten de Rijke kunt sturen. Maarten steekt altijd veel tijd en moeite in het samenstellen van de factor, hij kan je vast vertellen waarom het niet gelukt is jouw bijdragen in de december factor te plaatsen. Even persoonlijk contact opnemen lijkt me beter en netter dan een forum draadje hierover opstarten. Wat in het vat zit, verzuurt niet lijkt me. Ik zie jouw bijdragen graag in een volgende factor !
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 20:40 #1223042
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic De essentie van mijn
De essentie van mijn opmerkingen betreft de inhoud van de laatste Factor, met name het door mij aangehaalde.
En mijn vraag is concreet hoe dit, ondanks kennelijk alle inachtgenomen zorgvuldigheid, toch kan gebeuren.

Ik wens alle lezers overigens het allerbeste voor het Nieuwe Jaar, alsmede voor alle opvolgende jaren, want ik heb m.i.v. 2009 mijn lidmaatschap beeindigd.
En mijn vraag is concreet hoe dit, ondanks kennelijk alle inachtgenomen zorgvuldigheid, toch kan gebeuren.

Ik wens alle lezers overigens het allerbeste voor het Nieuwe Jaar, alsmede voor alle opvolgende jaren, want ik heb m.i.v. 2009 mijn lidmaatschap beeindigd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 20:47 #1223043
door V700 register
Wat jouw bijdragen betreft, zou ik inderdaad even per mail of PB contact opnemen met mderijke, die kan je én vertellen of je het goed ziet, én eventueel uitleggen hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zit.
Het beste en wie zien elkaar vast nog wel eens. Ik ben nog langs geweest vanmiddag, maar de deur was dicht, dus bleef het bij 'langs'.
Beantwoord door V700 register in topic Waarom?
John, we hadden het er nog over gehad, maar je hebt je blijkbaar niet bedacht?Erg jammer.john b schreef : Ik wens alle lezers overigens het allerbeste voor het Nieuwe Jaar, alsmede voor alle opvolgende jaren, want ik heb m.i.v. 2009 mijn lidmaatschap beeindigd.
Wat jouw bijdragen betreft, zou ik inderdaad even per mail of PB contact opnemen met mderijke, die kan je én vertellen of je het goed ziet, én eventueel uitleggen hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zit.
Het beste en wie zien elkaar vast nog wel eens. Ik ben nog langs geweest vanmiddag, maar de deur was dicht, dus bleef het bij 'langs'.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 20:55 #1223045
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic Lees even de Factor op blz.
Lees even de Factor op blz. 3, rechter kolom.
We hebben nog wat vakantie, als ik er ben wordt er volgens goed gebruik gelijk koffie gezet.

We hebben nog wat vakantie, als ik er ben wordt er volgens goed gebruik gelijk koffie gezet.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2008 23:50 #1223090
door V700 register
EDIT ON
Er zat inderdaad een fout in de deadline vermelding van het komende nummer en de verschijning van het komende nummer
EDIT OFF
(en nu weer verder met andere problematiek...........)
Beantwoord door V700 register in topic Niets ontvangen
john b schreef : Op die pagina's hadden mijn reeds maanden geleden u toegezonden buitengewoon interessante foto's en stukjes kunnen staan, maar helaas.
Wat is hier aan de hand?
- Ik kan me niet herinneren iets ontvangen te hebben voor de Factor, zeer zeker niets wat afkomstig is van een e-mail adres met "john" in de adressering.
- Als je me eens via PB aangeeft naar welk e-mail adres je het e.e.a. heb toegestuurd en wanneer (Ik kan namelijk ook niets terugvinden).
- Ik stel de Factor samen op basis van de copy/artikelen die ik heb liggen, de te verwachten evenementen en andere bijkomende zaken die van invloed kunnen zijn op de inhoud van de volgende Factor. Niet alleen de huidige maar ook de komende Factoren moeten gevuld kunnen worden.
- In principe plaats ik alles omdat ik het uitermate waardeer als iemand wat schrijft en opstuurt, enige regel is Digitaal aanleveren.
EDIT ON
Er zat inderdaad een fout in de deadline vermelding van het komende nummer en de verschijning van het komende nummer
EDIT OFF
(en nu weer verder met andere problematiek...........)
Moderators: Jerry Stam