Kent iemand deze 960 (2.5 Estate zwart in Houten)
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/206332695 "> link.marktplaats.nl/206332695
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mocht je erg ver weg wonen maar wel serieus geinteresseerd zijn dan zou je een oproep kunnen plaatsen of iemand uit de buurt van de auto eens wil gaan kijken en/of proefrijden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Nog afgezien van de stalen velgen met winterbanden begrijp ik niet dat mensen foto's van onvezorgde vieze auto's gebruiken ter verkoopbevordering. Volgens mij zegt dat toch ook iets over hoe iemand met z'n auto omgaat...Jei schreef : Kent iemand deze 960 en zo ja zijn er bijzonderheden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
25-10-2008
En nu alweer verkopen ??
Ik zou goed kijken alvorens te kopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo smerig ziet deze auto er niet uit. Wassen is met dit weer niet echt praktisch. Mijn auto ziet er nu ook niet uit, maar ik kan je zo een ordner met onderhouds gegevens voorleggen. Ik zeg niet dat je een vieze auto minder moeilijk verkoopt dan een schone auto, ik zeg alleen dat je niet te vroeg moet oordelen.Eric Bakker schreef :
Nog afgezien van de stalen velgen met winterbanden begrijp ik niet dat mensen foto's van onvezorgde vieze auto's gebruiken ter verkoopbevordering. Volgens mij zegt dat toch ook iets over hoe iemand met z'n auto omgaat...Jei schreef : Kent iemand deze 960 en zo ja zijn er bijzonderheden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kruimelhandelaar?960 estate 1996 schreef : De huidige eigenaar heeft hem net gekocht.
25-10-2008
En nu alweer verkopen ??
Ik zou goed kijken alvorens te kopen.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Nou ja, je hebt wel gelijk over oordelen, dat moet ik niet doen.Michael Oud schreef : Zo smerig ziet deze auto er niet uit. Wassen is met dit weer niet echt praktisch. Mijn auto ziet er nu ook niet uit, maar ik kan je zo een ordner met onderhouds gegevens voorleggen. Ik zeg niet dat je een vieze auto minder moeilijk verkoopt dan een schone auto, ik zeg alleen dat je niet te vroeg moet oordelen.
Maar ik blijf erbij dat foto's van een natte viezige auto op het trottoir, half in het gras, onscherp, op stalen velgen, niet werkt voor de verkoop.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus ik ben het wel met Eric eens. Het interieur (met name het stuur) in combinatie met de andere foto`s, wekt bij mij de indruk dat de huidige eigenaar niet zo verzot is op de auto als de meeste hier
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat mij trouwens opviel: waar zijn de mistlampen gebleven?