19 cent per kilometer

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2008 21:02 #1071595 door Mathy van Nisselroy
19 cent per kilometer is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Definitieve declaratie 2008 naar eer en geweten ingevuld:
____________________________________________ <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody><tr> <td colspan="6">Kostenoverzicht bij</td> <td> </td> </tr> <tr> <td colspan="4"> </td> <td colspan="3"> 25000km totaal in 2008 <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody></tbody></table></td></tr> <tr> <td colspan="7"> </td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right">801</td> <td>,69 </td><td> </td><td>onderhoudskosten</td> </tr> <tr><td colspan="4" align="right">1712</td><td align="left">,33</td><td> </td><td>brandstofkosten</td></tr><tr> <td colspan="4" align="right">840</td> <td> </td><td> </td><td>verzekering casco</td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right">1296</td> <td> </td><td> </td><td>houderschapsbelasting</td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right">4650</td> <td align="left">,02 </td><td> </td><td>totale kosten</td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right"> 0</td> <td align="left">,186000751 </td><td> </td><td>kosten per/km</td> </tr> </tbody></table>____________________________________________
Als je dus afschrijving niet meerekent (en eventuele renteopbrengst als je geen auto hoeft aan te schaffen), kom ik aardig uit met die 19 cent...
Volgens mij ben ik wel goedkoper uit dan leasen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2008 21:24 #1222639 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic nou, nou, ....
Hallo Martijn,
Ben je die bumperschade vergeten, dat krasje, die onverwchte accu-vernieuwing die maandag a.s.nog komt, .... . Kan nog wel even doorgaan. Ik ben er i.i.g. mee gestopt Rij nu een "sterretje" van de "zaak", welliswaar niet prive, maar toch.... . De S90 truttebol staat heerlijk binnen, mams haar (sl)opeltje Corsa, 3 cylinder aut.eco, gaat perfect met mij, mijn dochter Bob en viervoetertje Flos als bijrijder. Ja..., het leven is keuzes maken. Met mijn schamele 10.000 km, uitsluitend in de stad en "garage gebonden", kwam ik er nooit never niet uit met mijn onderhoud. Maar genieten is inderdaad alleen in "onze"automobielen".
Gr., geejee  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2008 21:43 #1222642 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik ben mijn zaak

geejee schreef : Hallo Martijn,
Ben je die bumperschade vergeten, dat krasje, die onverwchte accu-vernieuwing die maandag a.s.nog komt, .... . Kan nog wel even doorgaan. Ik ben er i.i.g. mee gestopt Rij nu een "sterretje" van de "zaak", welliswaar niet prive, maar toch.... . De S90 truttebol staat heerlijk binnen, mams haar (sl)opeltje Corsa, 3 cylinder aut.eco, gaat perfect met mij, mijn dochter Bob en viervoetertje Flos als bijrijder. Ja..., het leven is keuzes maken. Met mijn schamele 10.000 km, uitsluitend in de stad en "garage gebonden", kwam ik er nooit never niet uit met mijn onderhoud. Maar genieten is inderdaad alleen in "onze"automobielen".
Gr., geejee  

Ik had inderdaad tot donderdag moeten wachten met dit overzicht. Dan staat er overings nog 500 km extra op de klok dus zakken de km-kosten als de accu er maandag niet de brui aangeeft ;-)
Maar goed, ik bén mijn 'zaak' (met kleine z van zzp), dus dan wordt leasen (waar je overigens ook eigen risico hebt met schadegevalletjes) een heel ander rekensommetje...

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2008 21:55 #1222643 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Klopt helemaal!
Jan, natuurlijk Mattijn, dit zijn twee totaal uiterste verschillen/voorbeelden. In jou schoenen zou ik voor hetzelfde kiezen. Vandaar ook je klinkende spreuk: "leef je passie!". Schitterend, ik wardeer dat wel.
Gr., geejee  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2008 13:30 #1222896 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kom op martijn
Doe dat renteverlies en afschrijving er ook even bij.
En vergeet de inbouw van de G3 instalatie niet.
Op naar de 25cent!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2008 14:24 #1222904 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic echnie

jwielsma schreef : Doe dat renteverlies en afschrijving er ook even bij.
En vergeet de inbouw van de G3 instalatie niet.
Op naar de 25cent!

Nee dat doe ik niet. De afschrijving (en dus ook de aanschaf/afschrijving van de G3) kan ik namelijk nog niet berekenen. Stel dat ik dat nu alvast wel doe en daarvoor de gemiddelde verkoopprijzen aanhoud tussen Best, Gemert en Marktplaats, is de afschrijving nu nog NUL. Maar stel dat ik hem morgen total loss rijd, gaat jouw vlieger al meer op, veel meer.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC