19 cent per kilometer
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
____________________________________________ <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tbody><tr> <td colspan="6">Kostenoverzicht bij</td> <td> </td> </tr> <tr> <td colspan="4"> </td> <td colspan="3"> 25000km totaal in 2008 <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"><tbody></tbody></table></td></tr> <tr> <td colspan="7"> </td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right">801</td> <td>,69 </td><td> </td><td>onderhoudskosten</td> </tr> <tr><td colspan="4" align="right">1712</td><td align="left">,33</td><td> </td><td>brandstofkosten</td></tr><tr> <td colspan="4" align="right">840</td> <td> </td><td> </td><td>verzekering casco</td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right">1296</td> <td> </td><td> </td><td>houderschapsbelasting</td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right">4650</td> <td align="left">,02 </td><td> </td><td>totale kosten</td> </tr> <tr> <td colspan="4" align="right"> 0</td> <td align="left">,186000751 </td><td> </td><td>kosten per/km</td> </tr> </tbody></table>____________________________________________
Als je dus afschrijving niet meerekent (en eventuele renteopbrengst als je geen auto hoeft aan te schaffen), kom ik aardig uit met die 19 cent...
Volgens mij ben ik wel goedkoper uit dan leasen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Ben je die bumperschade vergeten, dat krasje, die onverwchte accu-vernieuwing die maandag a.s.nog komt, .... . Kan nog wel even doorgaan. Ik ben er i.i.g. mee gestopt Rij nu een "sterretje" van de "zaak", welliswaar niet prive, maar toch.... . De S90 truttebol staat heerlijk binnen, mams haar (sl)opeltje Corsa, 3 cylinder aut.eco, gaat perfect met mij, mijn dochter Bob en viervoetertje Flos als bijrijder. Ja..., het leven is keuzes maken. Met mijn schamele 10.000 km, uitsluitend in de stad en "garage gebonden", kwam ik er nooit never niet uit met mijn onderhoud. Maar genieten is inderdaad alleen in "onze"automobielen".
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had inderdaad tot donderdag moeten wachten met dit overzicht. Dan staat er overings nog 500 km extra op de klok dus zakken de km-kosten als de accu er maandag niet de brui aangeeftgeejee schreef : Hallo Martijn,
Ben je die bumperschade vergeten, dat krasje, die onverwchte accu-vernieuwing die maandag a.s.nog komt, .... . Kan nog wel even doorgaan. Ik ben er i.i.g. mee gestopt Rij nu een "sterretje" van de "zaak", welliswaar niet prive, maar toch.... . De S90 truttebol staat heerlijk binnen, mams haar (sl)opeltje Corsa, 3 cylinder aut.eco, gaat perfect met mij, mijn dochter Bob en viervoetertje Flos als bijrijder. Ja..., het leven is keuzes maken. Met mijn schamele 10.000 km, uitsluitend in de stad en "garage gebonden", kwam ik er nooit never niet uit met mijn onderhoud. Maar genieten is inderdaad alleen in "onze"automobielen".
Gr., geejee
Maar goed, ik bén mijn 'zaak' (met kleine z van zzp), dus dan wordt leasen (waar je overigens ook eigen risico hebt met schadegevalletjes) een heel ander rekensommetje...
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
En vergeet de inbouw van de G3 instalatie niet.
Op naar de 25cent!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee dat doe ik niet. De afschrijving (en dus ook de aanschaf/afschrijving van de G3) kan ik namelijk nog niet berekenen. Stel dat ik dat nu alvast wel doe en daarvoor de gemiddelde verkoopprijzen aanhoud tussen Best, Gemert en Marktplaats, is de afschrijving nu nog NUL. Maar stel dat ik hem morgen total loss rijd, gaat jouw vlieger al meer op, veel meer.jwielsma schreef : Doe dat renteverlies en afschrijving er ook even bij.
En vergeet de inbouw van de G3 instalatie niet.
Op naar de 25cent!