HH-ZB-94 kent iemand deze?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2008 09:52 #1071488 door V700 register
HH-ZB-94 kent iemand deze? is gemaakt door V700 register
Ik kom vrijwel elke dag op een boerenweggetje bij Zeewolde bovenstaande rode 940 tegen. Eentje van ons?
 Groet,
Paul

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2008 12:23 #1222215 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Baseman
Dit is de vorige auto van baseman ( Bas) is nu in het bezit van een ander lid (zie autoregister)
Groet Nick 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2008 12:56 #1222216 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.

nickgrootendorst schreef : Dit is de vorige auto van baseman ( Bas) is nu in het bezit van een ander lid (zie autoregister)

Huidige eigenaar is achnaton (forumalias) 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2008 13:19 #1222217 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zal voortaan zwaaien
Ik zal voortaan zwaaien -:))
 Groet,
Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2008 21:48 #1222280 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic boerenweggetje?
Dat wist ik niet. Rond Zeewolde zijn sinds mensenheugenis alleen maar grote doorgaande wegen ...
Vraag maar aan Eric de B.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2008 18:57 #1222347 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic snelweg mijden
Beste Paul,
HaHa dat ben ik. Elke dag moet ik vanuit Apeldoorn op en neer naar mijn werk in Almere. Daarbij mijd ik graag de snelweg, te veel files en gestress, onzekere reistijden.
Via de Veluwe rijd ik naar Harderwijk, daar ga ik het Veluwemeer onderdoor, linksaf richting Zeewolde, en dan bij Zeewolde via industrie terrein Trekkersveld over de Vogelweg naar Almere. Zo vermijd ik ook nog de drukke Waterlandseweg en kom zonder enig oponthoud, via een relaxed ritje, dat altijd 5 kwartier duurt uiteindelijk op mijn werk.
Prachtig ritje hoor; ieder jaargetijde op de Veluwe heeft heeft wel iets moois, en de Flevopolder in februari, maart bij de fruittelers als het nog vriest maar de fruitbomen al knoppen hebben; dan sproeien ze de bomen zodat er een laagje ijs op komt te zitten. Laat daarop de laagstaande opkomende zon schijnen en het visuele effect is onbetaalbaar.....
Laat ook niemand nog beweren dat roofvogels schaars zijn in ons land, tijdens dit ritje zie ik er talloze elke dag, op hun vaste plekje in een boom of op een paal. Tevens een boel andere bijzondere vogels en dieren, Reeën bij Almere Hout, en natuurlijk zwijntjes op de Veluwe, o ja en een poema.......haha.
Soms raak ik wel eens een beetje van de weg af als ik weer om me heen zit te kijken alsof ik een passagier bij mijn eigen ritje ben......
Mark er zijn beslist boerenweggetjes in de omgeving Zeewolde hoor.......
Nou zwaai de volgend de keer maar eens. Wat voor kenmerken heeft jouw Volvo, dan kijk ik er naar uit?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC