Ronde van Vlaanderen 2009 ---> de start is aanstaande
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Hopelijk kunnen we tijdens deze edtie enkele van onze geliefde bakstenen verwelkomen. Alle mogelijke info hieromtrent kan u vinden op onze web-site:
<a href=" www.hemicuda.be/ "> www.hemicuda.be
Indien er mensen zijn die bijkomende info wensen, mogen jullie het niet laten mij te kontakteren.
Sportieve groeten,
Hugo
[/mod edit] ons agenda item staat <a href="/node/22921" target="_blank">hier</a>
Dat is NIET het officiële inschrijfregister <iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src=" maps.google.nl/maps?hl=en&q=Huis+ten...8BfdkIoVCL9Nhd4fENbA "> maps.google.nl/maps?hl=en&q=Huis+ten...829&source=embed " style="color:#0000FF;text-align:left">View Larger Map
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- A. Remy
 - Nieuw lid
 - 

Wolwo
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- Maarten Varewyck
 - Verbannen
 - 

Tot dan allemaal!
Groeten
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Zodus zijn we naarstig op zoek naar een nieuwe naam die we in de toekomst zullen verder gebruiken.
O ja, van eventueele schending van auteursrecht gesproken. de wielerwedstrijd die de naam Ronde van Vlaanderen draagt, wordt mede georganiseerd door het nieuwsblad. Dit was de krant die de foto van Jeroen's auto gebruikt had om de uitspraak na een ongeval te bespreken die gebeurt was met een volvo 850....
Sportieve groeten, Hugo
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- De toerrit?
- Wordt het dan niet een beetje achter elkaar aan rijden? Dat is niet helemaal mijn bedoeling

- De VAS classics toer? 
- Wij hebben geen VAS of ASAF vergunning, niet voor de "piloot" noch voor de navigator.

- De Fiva toer (classic)
- Is de auto wel oud genoeg? (als ik met de 142 kom wel natuurlijk, maar dat is nog een ALLLLS want ik heb m nog steeds niet)

- De Fiva masters (expert)
- Dat lijkt me een tikje ambitieus

Ik verbaas me er over dat ze kunnen verbieden, om iets wat geen wielertocht is Ronde van Vlaanderen te noemen,
je zou 2010 overigens gewoon RVV kunnen blijven noemen en een ander synoniem verzinnen voor de afko.
zoiets als Ronde Vlaamse Vrienden?
ik heb al iets gevonden:
users.telenet.be/newhemicuda/rvv2009/Overzichtstabel-NL.pdf
het zal dus de VAS classics Toer moeten worden.(maar ik heb geen VAS vergunning)
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

De VAS vergunning koop je aan inschrijf tafel terplekke Jeroen. (Doe ik ook elk jaar)Jeroen schreef : EdeBree en ik doen mee, we zitten alleen nog te kijken bij welke rit moet je in godsnaam je inschrijven?
Ohet zal dus de VAS classics Toer moeten worden.(maar ik heb geen VAS vergunning)
- De toerrit?

- Wordt het dan niet een beetje achter elkaar aan rijden? Dat is niet helemaal mijn bedoeling
 - De VAS classics toer?

- Wij hebben geen VAS of ASAF vergunning, niet voor de "piloot" noch voor de navigator.
 - De Fiva toer (classic)

- Is de auto wel oud genoeg? (als ik met de 142 kom wel natuurlijk, maar dat is nog een ALLLLS want ik heb m nog steeds niet)
 - De Fiva masters (expert)

- Dat lijkt me een tikje ambitieus

En inderdaad de toerrit.
Leuk dat jullie ook meedoen.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

tripmaster erin en rijden...

wanneer gaat dit door en waar ?
- Siang Phoa
 - Nieuw lid
 - 

Bij een andere gelegenheid zal ik gaarne iemand anders laten kennis maken met de rittensport, alleen niet op deze datum.