Ronde van Vlaanderen 2009 ---> de start is aanstaande

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 21:40 #1071223 door V700 register
Aan allen die geïnteresseerd zijn in rittensport, of die graag eens wil leren kennen, wil ik meedelen dat u sedert heden de mogelijkheid heeft om u in te schrijven voor de 'Ronde van Vlaanderen' editie 2009.
Hopelijk kunnen we tijdens deze edtie enkele van onze geliefde bakstenen verwelkomen. Alle mogelijke info hieromtrent kan u vinden op onze web-site:
<a href=" www.hemicuda.be/ "> www.hemicuda.be
Indien er mensen zijn die bijkomende info wensen, mogen jullie het niet laten mij te kontakteren.
Sportieve groeten,
Hugo

[/mod edit] ons agenda item staat <a href="/node/22921" target="_blank">hier</a>
Dat is NIET het officiële inschrijfregister <iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src=" maps.google.nl/maps?hl=en&q=Huis+ten...8BfdkIoVCL9Nhd4fENbA "> maps.google.nl/maps?hl=en&q=Huis+ten...829&source=embed " style="color:#0000FF;text-align:left">View Larger Map

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 22:01 #1220613 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic graag
Ik zou graag eens meedoen, maar ben momenteel alleen. Dus ofwel biedt er zich een kaartlezer/co-piloot aan ofwel ben ik bereid om (te proberen) deze taak op mij nemen als iemand anders liever zelf rijdt.
Wolwo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 22:05 #1220615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier
<a href="/node/21691">Hier nog een draadje van wie er mee willen doen in 2009</a>

• Maarten Varewyck
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2008 12:53 #1220643 door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic formulier is gedownload, nu
formulier is gedownload, nu nog invullen en opsturen!
Tot dan allemaal!
Groeten 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2008 23:59 #1221701 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...... van Vlaanderen....
Whats in a name. Gisteren hebben we bij ons in de club een mail ontvangen dat we de naam 'Ronde van Vlaanderen' in de toekomst niet meer mogen gebruiken. Ze zijn dit tot de conclusie gekomen na<u></u>jaar dat we de wedstrijd inrichten. Het moet dus zijn dat de impact van de naam zo klein is dat we er moeilijk een groot voordeel uit kunnen halen.
Zodus zijn we naarstig op zoek naar een nieuwe naam die we in de toekomst zullen verder gebruiken.
O ja, van eventueele schending van auteursrecht gesproken. de wielerwedstrijd die de naam Ronde van Vlaanderen draagt, wordt mede georganiseerd door het nieuwsblad. Dit was de krant die de foto van Jeroen's auto gebruikt had om de uitspraak na een ongeval te bespreken die gebeurt was met een volvo 850....
Sportieve groeten, Hugo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2008 11:43 #1221735 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Maar aan welke
EdeBree en ik doen mee, we zitten alleen nog te kijken bij welke rit  moet je in godsnaam je inschrijven?
  • De toerrit?
    • Wordt het dan niet een beetje achter elkaar aan rijden? Dat is niet helemaal mijn bedoeling
  • De VAS classics toer? 
    • Wij hebben geen VAS of ASAF vergunning, niet voor de "piloot" noch voor de navigator.
  • De Fiva toer (classic)
    • Is de auto wel oud genoeg? (als ik met de 142 kom wel natuurlijk, maar dat is nog een ALLLLS want ik heb m nog steeds niet)
  • De Fiva masters (expert)
    • Dat lijkt me een tikje ambitieus
Overigens in de B-D-NL cup zitten in potentie ook een aantal erg leuke "ritjes", maar ook daar zit een jaartalbeperking op van 1976-78-79-80.
Ik verbaas me er over dat ze kunnen verbieden, om iets wat geen wielertocht is Ronde van Vlaanderen te noemen, 
je zou 2010 overigens gewoon RVV kunnen blijven noemen en een ander synoniem verzinnen voor de afko.
zoiets als Ronde Vlaamse Vrienden?
ik heb al iets gevonden:
users.telenet.be/newhemicuda/rvv2009/Overzichtstabel-NL.pdf
het zal dus de VAS classics Toer moeten worden.(maar ik heb geen VAS vergunning)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2008 13:04 #1221745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vlaamse regelmatigheidsrally!
De Vlaamse regelmatigheidsrally... Wel , misschien moet ik dan toch ook maar eens meerijden. Dat wordt, ook al woon ik in Amsterdam, wel een thuiswedstrijd! Nagenoeg mijn gehele familie woont nog in het Waasland:  Sint-Niklaas (mijn geboorteplaats) Haasdonk, Stekene, Belsele, Waasmunster enz..Maar of ik na 30 jaar nog steeds zo goed de weg weet? Groeten, en misschien tot ziens! Rudiger! Vandaag niet zo  toch wel een beetje  weer  BLIJ  tevreden met wat ik heb aan mijn witte  U9 740 GL..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2008 22:32 #1221800 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toerrit

Jeroen schreef : EdeBree en ik doen mee, we zitten alleen nog te kijken bij welke rit  moet je in godsnaam je inschrijven?

• De toerrit?
    • Wordt het dan niet een beetje achter elkaar aan rijden? Dat is niet helemaal mijn bedoeling
  • De VAS classics toer? 
    • Wij hebben geen VAS of ASAF vergunning, niet voor de "piloot" noch voor de navigator.
  • De Fiva toer (classic)
    • Is de auto wel oud genoeg? (als ik met de 142 kom wel natuurlijk, maar dat is nog een ALLLLS want ik heb m nog steeds niet)
  • De Fiva masters (expert)
    • Dat lijkt me een tikje ambitieus
Ohet zal dus de VAS classics Toer moeten worden.(maar ik heb geen VAS vergunning)

De VAS vergunning koop je aan inschrijf tafel terplekke Jeroen. (Doe ik ook elk jaar)
En inderdaad de toerrit.

Leuk dat jullie ook meedoen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-12-2008 22:39 #1221801 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zou een goede test zijn
zou een goede test zijn voor de 780 V6
tripmaster erin en rijden...
&#160;
wanneer gaat dit door en waar ?

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-12-2008 01:17 #1221820 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic helaas
moet ik het laten afweten: mijn oudste dochter heeft die datum uitgekozen om haar 25e verjaardag groots te vieren , en als hoofdsponsor word ik geacht (moet) daarbij te zijn.
Bij een andere gelegenheid zal ik gaarne iemand anders laten kennis maken met de rittensport, alleen niet op deze datum.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC