dagje pret!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 20:01 #1071208 door V700 register
dagje pret! is gemaakt door V700 register
Morgen (zaterdag) een dagje pret! Gedurende de gehele dag mag ik op het Eurocircuit in Valkenswaard deelnemen aan de 'Eurocircuit Experience'. Wat houdt dat in? Nou, dat houdt onder meer in dat er gedrift gaat worden in Volvo's 360 (met sper) of BMW 3-serie (doe mij maar die Volvo), dat er gekart wordt, dat er 'time trials' gereden gaan worden door alle deelnemers, dat er met een tegenovergesteld sturende auto gereden gaat worden, anti slip training gevolgd gaat worden, slalom, en last but not least: een rondje mee met een echte rally-auto met een ervaren rally-chauffeur. Ik heb er zin in!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2008 21:11 #1220520 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fotootje
Klinkt als veel adrenaline...
Veel plezier, post wel even een fotootje van zo'n glijdende 360.
Joost

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2008 19:43 #1220600 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aanrader
Een fotootje heb ik helaas niet, maar ik moet zeggen dat het een bijzonder leerzame en vooral leuke ervaring was. Ongelooflijk wat je met zo'n Volvo 340 1.7 allemaal kan doen! Naast driften, slalom, rallyproef was het voor mij toch ook een openbaring dat je bij de elandproef (obstakel ontwijken zónder te remmen) dus met gemak het stuur om kan gooien en daarna kan corrigeren zonder dat er écht gekke dingen gebeuren...
Echte aanrader. zo'n dag. Leuk om met een groep te gaan, en het is de hele dag hard werken.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC