Tijdje niet hier geweest
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-12-2008 01:20 #1071167
door V700 register
Tijdje niet hier geweest is gemaakt door V700 register
Beste allemaal,

Ben al een tijdje niet hier geweest..... druk druk en daarbij lukt het me nog niet om de Porsche te verkopen (skoda trouwens ook niet).... wordt er best moe van.... er zijn al drie keer mensen komen kijken en proef gereden en die laten vervolgens niets meer horen, reageren niet meer op mails ed....... en ik moet toch min. een van de twee verkopen om een Zweedse dame te kunnen kopen.... dus project Volvo maar even de ijskast in..... jammergenoeg!!!!

Ze zeggen wel eens.... geduld is een schone zaak en dat is (hopelijk) het wachten waard!!

Ps. vanuit Duitsland importeren met Gas er al in.... gaat dat zomaar????

Alvast weer bedankt allemaal!!
Greetzzz Joost

Ben al een tijdje niet hier geweest..... druk druk en daarbij lukt het me nog niet om de Porsche te verkopen (skoda trouwens ook niet).... wordt er best moe van.... er zijn al drie keer mensen komen kijken en proef gereden en die laten vervolgens niets meer horen, reageren niet meer op mails ed....... en ik moet toch min. een van de twee verkopen om een Zweedse dame te kunnen kopen.... dus project Volvo maar even de ijskast in..... jammergenoeg!!!!

Ze zeggen wel eens.... geduld is een schone zaak en dat is (hopelijk) het wachten waard!!

Ps. vanuit Duitsland importeren met Gas er al in.... gaat dat zomaar????

Alvast weer bedankt allemaal!!
Greetzzz Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2008 19:18 #1220388
door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Duitse auto met lpg er in invoeren.
Hoi, Joost Dat is geen probleem alleen je heb dan geen G3 dat kennen ze daar niet. En is de installatie ouder dan tien jaar dan wordt deze niet meer goed gekeurd door de RDW. Groeten Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-12-2008 01:11 #1220724
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt!!
Bedankt voor je reactie!!

Ga weer verder met de zoektocht!!

Ga weer verder met de zoektocht!!
Moderators: Jerry Stam