Wie weet Zweedse marktplaatsen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2008 16:12 #1071120
door V700 register
Wie weet Zweedse marktplaatsen ? is gemaakt door V700 register
Hoi,
Wie weet in Zweden sites waarop auto's te koop staan ? Ik weet n.m. alleen <a href=" www.blocket.se/ "> www.blocket.se en www.trandera.se/ "> www.trandera.se
Alvast bedankt !
Vrgr Björn
Wie weet in Zweden sites waarop auto's te koop staan ? Ik weet n.m. alleen <a href=" www.blocket.se/ "> www.blocket.se en www.trandera.se/ "> www.trandera.se
Alvast bedankt !
Vrgr Björn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2008 16:49 #1219958
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic enige 2
Hej hej Bjorn,
Dit zijn ook de enige 2 die ik bezoek/ken, en trouwens, het is tradera.se. Je zou ook kunnen gaan kijken naar <a href=" www.teknikensvarld.se/bilborsen/ "> www.teknikensvarld.se/bilborsen/ (bestaat ook in tijdschriftsvorm). Ben benieuwd of er nog interessante zijn.
MVG
Wolwo
Dit zijn ook de enige 2 die ik bezoek/ken, en trouwens, het is tradera.se. Je zou ook kunnen gaan kijken naar <a href=" www.teknikensvarld.se/bilborsen/ "> www.teknikensvarld.se/bilborsen/ (bestaat ook in tijdschriftsvorm). Ben benieuwd of er nog interessante zijn.
MVG
Wolwo
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2008 20:31 #1219979
door Ton Visser (GAST)
Als je een vertaling nodig hebt, dan mail je maar even: tvisser2@gmail.com
Groeten
Ton.
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Genoeg?
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.bytbil.com/ ">Begagnade och nya bilar: Byt Bil - Sveriges största motorsajt!</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.bilweb.se/ ">Bilweb - Annonsmarknad för nya och begagnade bilar</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.begagnade-bilar.se/ ">Begagnade bilar - Bilannonser köp & sälj bilar</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.biltorget.se/ ">Biltorget.se - Bilar, Bilstatistik, Bilfakta & Jämförelser</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.allaannonser.se/bilar.php ">Begagnade bilar säljes på AllaAnnonser.se</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.annonsborsen.se/ ">Alla begagnade bilar, båtar, mc, husbilar, husvagnar, snöskoter ...</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.traderamotor.com/ ">TraderaMotor - Förstasidan - Motorannonser, sälj och köp begagnade ...</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.begbilguiden.konsumentverket.se/ ">Konsumentverket/KO - Begbilguiden
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.bilia.se/Meny/Begagnade-bilar/ ">Bilia - Begagnade bilar</a></h3>
- <h3 style="clear: left; padding-top: 10px" class="r"><a href=" www.autosale.se/ ">Autosale - Begagnade bilar säljes & köpes - gratis bilannonser</a></h3>
- <a href=" www.google.com/search?hl=sv&lr=lang_...ad-revision&cd=7 ">begagnade volvo</a>
Als je een vertaling nodig hebt, dan mail je maar even: tvisser2@gmail.com
Groeten
Ton.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2008 21:09 #1219984
door A. Remy
Wolwo
Beantwoord door A. Remy in topic http://ordbok.lagom.nl/vertaal.html
Men kan uiteraard ook nog altijd ten rade gaan bij <a href=" ordbok.lagom.nl/vertaal.html "> ordbok.lagom.nl/vertaal.html Werkt in beide richtingen.Ton schreef : Als je een vertaling nodig hebt, dan mail je maar even: <a href="mailto:tvisser2@gmail.com">tvisser2@gmail.com
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2008 19:18 #1220083
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt !
Hoi,
Bedankt ik zal t nu even (nou even...) gaan bekijken .
Bedankt hiervoor.
Vrgr Björn
Bedankt ik zal t nu even (nou even...) gaan bekijken .
Bedankt hiervoor.
Vrgr Björn
Moderators: Jerry Stam