"Volvo 700 Vereniging herinnering: Je advertentie verloopt binnenkort''.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De herinnering is bedoeld om je in actie te krijgen, of je verlengt de advertentie of je ruimt 'm op..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan iemand mij eens uitleggen hoe ik mijn advertenties opruim dan? Het lukt me met veel moeite om uberhaupt mijn advertenties te vinden onder 'mijn recente berichten', maar hoe het opruimen in z'n werk gaat is mij volstrekt onduidelijk.Johan Vlagsma schreef : de herinneringen beginnen 7 dagen voor verloop van de advertentie. Als ze langer aanhouden dan dat is er wat aan de hand, laat dan even wat weten.
De herinnering is bedoeld om je in actie te krijgen, of je verlengt de advertentie of je ruimt 'm op..
- V700 register
- Nieuw lid
-
opruimen gaat na 7 dagen vanzelf, of een moderator kan je helpen de advertentie meteen te verwijderen. de mails duren dus max 7 dagen per advertentie zelfs als je niks doet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar de melding was bedoeld om je in actie te krijgen, waarbij je zelf als mogelijkheid noemde om de advertentie op te ruimen. Ik begrijp nu dat er geen mogelijkheid is de advertentie zonder hulp van een moderator op te ruimen? Dus de actie wordt: PB naar moderator met het verzoek een advertentie op te ruimen, is dat correct?Johan Vlagsma schreef : via je persoonlijke profiel kun je een lijstje met jouw advertenties opvragen
opruimen gaat na 7 dagen vanzelf, of een moderator kan je helpen de advertentie meteen te verwijderen. de mails duren dus max 7 dagen per advertentie zelfs als je niks doet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geweldig zo'n kletshoek!
Het sneeuwt hier weer met bakken trouwens....

Groet Rik
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-