De Factor 700 is er weer!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ookhenk 940LPT schreef : Ik lees m bij stukjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is Hanneke Di..... dacht ik, volgens mij was haar forumnaam "The Faun".snoek38 schreef : Op pagina 24 sta ik rechts van Rudiger zijn auto te praten met een erg leuke dame waar ik helaas d'r naam ben vergeten
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik dacht ook aan Hanneke, maar kan het op de foto niet goedgenoeg zien.
Hanneke noemt zich hier op het forum "<a href="/user/3744" title="Gebruikersprofiel bekijken.">thefaun</a>".
groetjes
Mathy
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was ook mijn idee, meer vanwege de lengte van beide.....;-)Maarja, zonder houthakkersoverhemd, herken je haar bijna niet.Mathy schreef : Hanneke noemt zich hier op het forum "<a href="/user/3744" title="Gebruikersprofiel bekijken.">thefaun</a>".
Jammer dat ze dan wel op de beurs is, maar sinds de sleuteldag in maart, bij Carlo, niet meer op het forum geweest is.Was wel een gezellig figuur.
Stond al een keer eerder in de factor...............ik zal eens kijken.
[edit] Gevonden, ik vergis me een jaar, dat wel, maar in maart 2007 stond de zilvergrijze van Hanneke op de brug.Zie deze factor:<a href="/node/15276">2007-06 Factor 700</a>
Tevens hier een rij foto's van de sleuteldag: <a href="/image/tid/297">2007-03-31 Sleuteldag Gemert</a>
[end edit]
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Tja, blonde vrouwen, die in Volvo's rijden, leuk uitzien, best aan Volvo's willen sleutelen en weten welke uitwerking die combinatie op mannen heeft en wij mannen......
Voer voor psychologen.
Maar ja, zolang wij mannen in de gaten hebben hoe de vorm in de steel zit, kunnen we best van het spel genieten zonder ons daarbij de vingers te verbranden.
groetjes
Mathy
PS @Hanneke: Geef me op de nieuwjaarsreceptie maar een dreun.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, en nu ga ik hem lezen want ie was ook nog even zoek geraakt, en effe kijken waar Amerigo dan staat. Maarten alvast bedankt vor het leesvoer!