Plaatsen snowcap
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 14:54 #1070846
door V700 register
Plaatsen snowcap is gemaakt door V700 register
Hallo Volvosaurussen
Vandaag in het bezit gekomen van een snowcap voor mijn 940. Het is een nieuwe compleet met bevestigingklemmetjes echter zonder handleiding. Het leek mij simpel om de cap te bevestigen door eerst de 4 klemmetjes in de paravan te plaatsen. Vervolgens de cap er overheen te leggen om daarna met behulp van een stukje ijzerdraad de klemmetjes op de goede plaats te drukken. Dit laatste lukt dus niet. Wie kan zeggen wat ik fout doe of woont misschien niet al te ver van Almere en kan mij er mee helpen.

Groet, Theo
Vandaag in het bezit gekomen van een snowcap voor mijn 940. Het is een nieuwe compleet met bevestigingklemmetjes echter zonder handleiding. Het leek mij simpel om de cap te bevestigen door eerst de 4 klemmetjes in de paravan te plaatsen. Vervolgens de cap er overheen te leggen om daarna met behulp van een stukje ijzerdraad de klemmetjes op de goede plaats te drukken. Dit laatste lukt dus niet. Wie kan zeggen wat ik fout doe of woont misschien niet al te ver van Almere en kan mij er mee helpen.

Groet, Theo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 15:25 #1218023
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fout?
Ik denk dat je te voorzichting bent.<a href="/node/12331" target="_blank">Hier staan nog wat tips tussen</a>, met name een punt- of haak-tang of lang imbussleutel schijnt te werken.
Ik het de buitenste twee gewoon met de hand aangedrukt, de middelste met beide pinken door het rooster, ging net. Kost wel behoorlijk wat kracht je, dat klopt.
Deze vond ik ook nog:<a href="/node/14773"> Montage snowcap</a><a href="/node/17704">snowcap monteren op een 740</a><a href="/node/14773"></a>
Ik het de buitenste twee gewoon met de hand aangedrukt, de middelste met beide pinken door het rooster, ging net. Kost wel behoorlijk wat kracht je, dat klopt.
Deze vond ik ook nog:<a href="/node/14773"> Montage snowcap</a><a href="/node/17704">snowcap monteren op een 740</a><a href="/node/14773"></a>
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2008 15:41 #1218025
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic IKEA
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2008 11:01 #1218184
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb de klemmetjes iets
Ik heb de klemmetjes iets afgeslepen, kreeg het er anders nooit op.
Groet,
Paul
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2008 11:43 #1218190
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze zitten er inderdaad wel
Ze zitten er inderdaad wel wat strak op, maar het moet gaan.
Moeilijk wordt het pas, als ze er een keer af moeten en het plastic door de kou bijvoorbeeld wat hard en bros is geworden
Moeilijk wordt het pas, als ze er een keer af moeten en het plastic door de kou bijvoorbeeld wat hard en bros is geworden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2008 15:42 #1218217
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tipje!!!
Voor montage de snowcap in een emmer heet water leggen,dus ook de clips.
Zo wordt het materiaal zachter en gaat het veel makkelijker.
Een föhn doet ook wonderen.
Zo wordt het materiaal zachter en gaat het veel makkelijker.
Een föhn doet ook wonderen.
Moderators: Jerry Stam