handrem

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2008 16:57 #1070801 door Mathy van Nisselroy
handrem is gemaakt door Mathy van Nisselroy
geachte leden
toen ik gisteren bij vrienden aankwam en de handrem aantrok hoorde ik een bepaald geluid,ik denk dat de kabel van de handrem stuk is,weet iemand de kostprijs van een nieuwe kabel het betreft een volvo 440 gl alvast bedankt voor jullie informatie.
mvg
geeraert jean
<a href="mailto:jan.agneske@hotmail.com">jan.agneske@hotmail.com
[edit moderator: bericht verplaatst van "International forum" naar "kletshoek" omdat de voertaal op het internationaal forum ENGELS is] 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2008 17:40 #1217666 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dealer
Hallo Geerart jean, als je orgineel wilt, kun je de prijzen gewoon het beste opvragen bij de dealer waar je m zou willen kopen. Wil je niet origineel, dan bij het adres waar je m dan koopt. Waarom ? Omdat dat je dan een recente prijs krijgt en er geen onduidelijkheid is mbt wel/geen korting en incl./excl. btw.Andere opmerking is dat dit forum (en de vereniging) bedoeld is voor mensen die een 740,760, 780, 940, 960 of S/V90 bezitten. Als je 440 specifieke vragen hebt, acht ik de kans klein dat bij je onze site/forum een antwoord gaat krijgen. Als je snel/goed antwoord wil, bereik je meer resultaat als je de vraag op een algemener volvo forum stelt (met een 4 serie gedeelte ??) of bij een 4 serie vereniging (als die er is).
Succes met de handrem !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC