Volvo 740 met pech bij wegmisbruikers.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2008 08:54 #1215845 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vorig jaar toen ik met Indy
Vorig jaar toen ik met Indy het "pizza-incident" mee maakte, was er ook zo`n wijsneuzerige agent. Riep gelijk, oh total loss. En ging vervolgens al z`n paperassen en boekjes op de kofferbak uitspreiden om allerlei zaken te noteren. Sommige paperassen hadden hard-metalen kaften. Gevolg is dat ik nu met een auto zit die bij lange na niet total loss ging, maar wel krassen in de kofferbak heeft
Heb niet zo`n hoge pet op van het kennisniveau van oom agent..... Vraag ze vooral ook niet hoe zo`n total loss berekening werkt, of hoe het zit met mistlampen, breedstralers of verstalers. Om nog maar niet te beginnen over wat je als aanhanger mag trekken met je B rijbewijs of wanneer je E achter B nodig hebt.
Wat mij betreft is het slecht gesteld met ons blauw....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2008 13:55 #1215869 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoe liep dat af?
@EndlessQuest: Hoe is dat afgelopen? Bleek de auto total loss te zijn of heb je het tegendeel weten te bewijzen?
Ik had er wat van gezegd als mijn kofferklep als bureau gebruikt zou worden. Maar dat is ook wel een beetje achteraf praten moet ik bekennen.
Ik heb deze aflevering nog niet gezien maar ik denk dat de bestuurder zich omver heeft laten praten. Kan ik me zo voorstellen in zo'n situatie. Aanhouding door de politie, cameraploeg erbij, etc. Het wordt tijd dat mensen wat meer tegengas gaan geven in dit soort situaties. Het zijn agenten, geen schadeexperts.
Groet,
Tamas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-10-2008 17:09 #1215877 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Tamas, is allemaal goed
Hé Tamas,
is allemaal goed afgelopen. Auto is niet total loss verklaard gelukkig. Wel 5600,- schade, maar hij is mooi gerepareerd.
Ik was te verbouwereerd om iets tegen de agent te zeggen. Was nog al een chaotische situatie, met een allochtone asielaanvrager (de dader) die er vandoor ging....
Eind goed al goed. Indy is beter uit de strijd gekomen dan zij er in ging.
Groeten,
Richard

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC