volvo nr 2
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2008 20:47 #1070533
door V700 register
volvo nr 2 is gemaakt door V700 register
Vorige week kocht ikmijn tweede volvo voor eigen gebruik.
Het is een 760 gle estate uit 1989. Al geruime tijd was ikop zoek naar een fiscaal vriendelijke 960. Toen ik deze 760 gle estate met 143000 km zag heb ik echter direct gehandeld. Op dit moment staat hij bij een garage met een volvo verleden. De monteur heeft jaren aan dit type autos gesleuteld. Ik wil een volledig betrouwbare auto zonder concessies weer terug. Zal mij benieuwen. Bij goede ervaringen zal ik het adres met jullie delen.
Voor mijn broer hebben we ookeen 760 gle gekocht. Een sedan uit 1982 met 130000 km. Wellicht binnenkort als clublid te begroeten.
Tot slot nog een collega besmet met het virus; een 940 estate uit 1992. Deze is helaas inmiddels total loss.... Welicht binnenkort onderdelen.
Het is een 760 gle estate uit 1989. Al geruime tijd was ikop zoek naar een fiscaal vriendelijke 960. Toen ik deze 760 gle estate met 143000 km zag heb ik echter direct gehandeld. Op dit moment staat hij bij een garage met een volvo verleden. De monteur heeft jaren aan dit type autos gesleuteld. Ik wil een volledig betrouwbare auto zonder concessies weer terug. Zal mij benieuwen. Bij goede ervaringen zal ik het adres met jullie delen.
Voor mijn broer hebben we ookeen 760 gle gekocht. Een sedan uit 1982 met 130000 km. Wellicht binnenkort als clublid te begroeten.
Tot slot nog een collega besmet met het virus; een 940 estate uit 1992. Deze is helaas inmiddels total loss.... Welicht binnenkort onderdelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2008 20:55 #1215603
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knappe...
auto. Veel geluk en plezier ermee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2008 22:59 #1215635
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat een juweel van een auto!
Ow...wat ziet dat er weer fijn uit! Erg mooi exemplaar.
En afbeeldingen van een 760 van '82 met maar 130.000 op de teller zou ik ook graag willen aanschouwen hoor...
Veel veilige kilometers gewenst!
Groet,
Tamas
En afbeeldingen van een 760 van '82 met maar 130.000 op de teller zou ik ook graag willen aanschouwen hoor...
Veel veilige kilometers gewenst!
Groet,
Tamas
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2008 00:18 #1215644
door Eric Bakker (GAST)
Klopt het overigens dat er op de voorbumper wel een chrome plaat ligt maar op de achterbumper niet?
De auto is dit voorjaar geimporteerd, weet je ook het land van herkomst?
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Mooi
Ziet er goed uit, gefeliciteerd!davidvandijk schreef : Vorige week kocht ik mijn tweede volvo voor eigen gebruik.
Klopt het overigens dat er op de voorbumper wel een chrome plaat ligt maar op de achterbumper niet?
De auto is dit voorjaar geimporteerd, weet je ook het land van herkomst?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2008 01:11 #1215646
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic collega
Is die collega er goed vanaf gekomen? Daar ben ik dan weer benieuwd naar.
Wat vaak gebeurt is dat mensen pas Volvo echt gaan waarderen nadat ze er een keer mee in een ongeluk verwikkeld zijn geraakt.
btw, mooie auto!
Wat vaak gebeurt is dat mensen pas Volvo echt gaan waarderen nadat ze er een keer mee in een ongeluk verwikkeld zijn geraakt.
btw, mooie auto!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2008 20:32 #1215698
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tamas,
Bedankt voor het
Tamas,
Bedankt voor het compliment, ik heb een heerlijke rit gehad van Vlissingen naar Bedum (boven Groningen, gaat er nog iets boven? ja Bedum) ondanks een lekke uitlaat en een missende apk. Ook spannend is zo'n eerste reis zonder temp. meter.... Zeer soepel lopende 6 cilinder, airco aan en gaan.
ik heb een paar fotos bijgevoegd (bovenaan) van de 760 1982. Ik ben niet zo handig in het beantwoorden met een foto als bijlage. Morgen gaat mijn broer hem halen.
Groeten ,
David van Dijk
Bedankt voor het compliment, ik heb een heerlijke rit gehad van Vlissingen naar Bedum (boven Groningen, gaat er nog iets boven? ja Bedum) ondanks een lekke uitlaat en een missende apk. Ook spannend is zo'n eerste reis zonder temp. meter.... Zeer soepel lopende 6 cilinder, airco aan en gaan.
ik heb een paar fotos bijgevoegd (bovenaan) van de 760 1982. Ik ben niet zo handig in het beantwoorden met een foto als bijlage. Morgen gaat mijn broer hem halen.
Groeten ,
David van Dijk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2008 20:44 #1215704
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Erik,
de auto is in mei
Erik,
de auto is in mei door een zeeuw gekocht in Beerta (groningen), ik heb hem uit Vlissingen gehaald. De man uit Beerta heeft hem gekocht in Emden. Staat ook in de boekjes.
De voorbumper glimt op de foto inderdaad meer, hij staat op dit moment bij de garage, andere fotos zijn even onduidelijk hierover, dus die hou je tegoed.
David
de auto is in mei door een zeeuw gekocht in Beerta (groningen), ik heb hem uit Vlissingen gehaald. De man uit Beerta heeft hem gekocht in Emden. Staat ook in de boekjes.
De voorbumper glimt op de foto inderdaad meer, hij staat op dit moment bij de garage, andere fotos zijn even onduidelijk hierover, dus die hou je tegoed.
David
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-10-2008 21:54 #1215723
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic knap!
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2008 00:22 #1215740
door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic beide
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2008 19:18 #1215702
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jan,mijn collega heeft
Jan,
mijn collega heeft twee maal een kleine auto in zijn volvo gehad (auto v/d zaak, uitstekende secundaire abeidsvoorwaarde, zo uitstekend dat ik zelf ook een volvo 760 dagelijks ga rijden, wat overigens geen straf is maar inmiddels een hobby) zo erg zelfs dat de brandweer de kleine auto openzaagde. Hij heeft rijdbare schade, maar ik ben bang dat ik deze op moet geven. Maar mijn collega mankeert niets, alleen even schrikken.
David
mijn collega heeft twee maal een kleine auto in zijn volvo gehad (auto v/d zaak, uitstekende secundaire abeidsvoorwaarde, zo uitstekend dat ik zelf ook een volvo 760 dagelijks ga rijden, wat overigens geen straf is maar inmiddels een hobby) zo erg zelfs dat de brandweer de kleine auto openzaagde. Hij heeft rijdbare schade, maar ik ben bang dat ik deze op moet geven. Maar mijn collega mankeert niets, alleen even schrikken.
David
Moderators: Jerry Stam