Lidmaatschap Volvo 700 Vereniging
- V700 register
- Nieuw lid
-
ruim een week geleden heb ik het formulier op deze website uitgeprint, ingevuld- en opgestuurd (met postzegel er op ja ja).Maar tot op heden niets gehoord, gekregen, of gezien.Duurt het e.e.a. altijd zo lang of gaat het te goed met de vereniging?Hoe zit dit geachte penningmeester?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je formulier ligt waarschijnlijk bij de secretaris. En die gaat tegen het eind van het jaar gebukt onder de stapel uitnodigingen om de contributie voor het volgend jaar te betalen, die weer verstuurd moeten worden. Daarnaast heeft ie nog wat andere zaken voor de vereniging te regelen rond deze tijd meen ik. En natuurlijk willen z'n vrouw en z'n kind ook af en toe tijd doorbrengen met "onze" secretaris.
Vergeet niet dat we geen lokale visclub zijn, maar een vereniging met rond de 500 leden.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar zoals Mathy al aangeeft hebben moeten we onze leden de meer doen dan lid zijn, koesteren, zij zijn voor ons in de weer om alle zaken goed te laten verlopen en de club te maken zoals hij nu is.
Al duurt met misschien soms wat langer dan u zou wensen, het komt altijd goed en dit is altijd te danken aan die bovengenoemde leden.
Welkom bij onze club!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na de feitelijke aanmelding kan het best zijn dat er een kleine maand overheen gaat voodat je daadwerkelijk lid bent en een pasje in huis hebt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
ipv na één keer bellen, door de postbode, een briefje in de bus dat je je pakketje 3 dagen later op het postkantoor op kan komen halen.
Daar heb ik dus als service monteur niks aan.........
NB de postbus is tegenwoordig pas om 7.30 uur open.
Ik kan me beter toe gaan leggen op het fokken van postduiven, die je een rugzak om kan binden waar je een kilo of vijf onderdelen in kan vervoeren.
Kruisen met een Papagaai, kunnen ze altijd de weg vragen..........

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dan zou ik ook maar vast een helm kopen. Al eens een cadeautje gehad van een overvliegende duif?struis schreef : Ik kan me beter toe gaan leggen op het fokken van postduiven, die je een rugzak om kan binden waar je een kilo of vijf onderdelen in kan vervoeren.
BTW dat verklaart ook, waarom struisvogelachtigen niet kunnen vliegen. Veel te gevaarlijk!
Groetjes
Mathy