Even voorstellen....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik ben Björn,ik ben 13 jaar, ik ben m.i.v. de VKB lid geworden van de 700 vereniging. Ik ben voor zover ik weet het jongste lid,Ik heb zelf een Volvo 765 gle turbo diesel intercooler van '88 (nieuwe type dus) Het is een duitse auto met 4 ton op t'klokje,maar loopt onlangs nog prima.T'is een echte Duitser afneembare trekhaak,apparte velgen enz.We hebben verder nog 2 volvo 740's 1 witte 745 gle, dit is ook een duitse auto en heeft zelfs airco ! Verder hebben we nog een 745 glt service auto,deze is helemaal aangepast aan de diensten die hij moest/moet verlenen.Ook hebben we nog vele andere types volvo 245,164 (3x) 480 (2) en wat amazones.
Ik hoop dat ik veel plezier mag hebben bij de vereniging,ik kom vast wel eens naar een clubdag o.i.d.
Foto's van de 7 series komen vanmiddag.
Vrgr Björn Hansen Lid 997
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoop dat we je binnenkort mogen begroeten, maar... laat je je dan wel rijden ? Leuk dat je interesse hebt in deze volvo's en onze vereniging en ik denk ook wel te weten dat je inderaad het jongste lid bent. Veel plezier gewenst bij ons.BjörnHansen schreef : ik kom vast wel eens naar een clubdag o.i.d.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

Als een van de jongere leden (??? 25) Wil ik je van harte welkom heten!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welkom bij de Volvo 700 Vereniging!
Groet,
Tamas
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
En je leeftijd is geen typefout?BjörnHansen schreef : Ik ben Björn,ik ben 13 jaar, ik ben m.i.v. de VKB lid geworden van de 700 vereniging.
In iedere geval van harte welkom bij de vereniging! Een mooie verzameling auto's hebben jullie. Wie rijdt er allemaal in?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat 13 jaar klopt echt wel, en de auto's ook. Een van deze dagen komt er b.v. een Volvo 245 van '84 binnen uit tsjechië......
Bedankt voor jullie reacties.
Gr Björn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is onder getuige ingeschreven, ik was erbij toen Björn zich aanmelde. We hebben nu dus ook iemand met veel ervaring met het importeren van bakstenen. (of doet je vader dat?)BjörnHansen schreef : Hoi,
Dat 13 jaar klopt echt wel, en de auto's ook. ...............
Björn, welkom en veel plezier met je auto's.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het importeren doen m'n vader en ik samen,zo moeten onze 'bakstenen'ook nog worden geïmporteerd,ze zijn al helemaal klaar voor gebruik,nu nog even importeren en sommige zijn voor eigen gebruik en sommige voor de verkoop.Een ding staat vast de 765 gletdi gaat nooooit weer weg.....,Daar rij ik als ik 18+ ben de 6 tonwel op voor de 1000000 km....,We krijgen deze week woensdag/donderdag weer een 245 '84 binnen. kan ik weer mooi poetsen enz.,gaan we in feb. misschien ook wel mee naar t RDW invoeren.
Vrgr Björn
- V700 register
- Nieuw lid
-