Volvo Dealer Maastricht weigert onderhoudshistorie prijs te geven!

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 09:22 #1070355 door Miquel Engelen (GAST)
Hallo Mede Rollers,

In mijn zoek tocht naar de onderhoudshistorie van Skepp, wat op zich best aardig verliep, werd ik door de laatste garage waar Skepp was onderhouden, Jim Rosbak in Sittard, door verwezen naar Volvo dealer Biermans in Maastricht.
De garage in Sittard beloofde mij een kopietje uit te draaien en mij op te sturen, wat na twee dagen ook gebeurde. Ik kreeg keurig een A4 tje thuis met de gedane zaken.
Echter de dealer in Maastricht, waar de auto van 1999 t/m 2002 onderhouden is weigert mij een kopie te sturen, dit zou zijn om privacy redenen van de toenmalige eigenaar.
Ook toen ik vertelde dat ik de naam ook niet hoefde te weten en dat ze dat dus weg konden laten, wilde ze mij niet verder helpen.
Ook willen ze mij niet vertellen waar de auto vandaan komt (Skepp is uit '92) ik mis nu dus nog 7 jaar! Ik ben dus vast gelopen........
Heeft iemand misschien een idee hoe ik toch mijn zoektocht kan completeren, en of er misschien andere wegen zijn om achter de onderhoudshistorie te komen?
Ik zou het toch heel graag zo compleet mogelijk hebben......

Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 09:27 #1214587 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mailtje naar de invoerder?
mailtje naar de invoerder?

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 09:33 #1214588 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic en dat is dan?
En dat zou dan Volvo Nederland zijn??

Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 09:36 #1214589 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Miquel, die zou ik
Hoi Miquel,
die zou ik inderdaad ook even proberen. Zag in het andere draadje hierover dat Volvo NL de historie ook zou moeten kunnen zien. Misschien kun je de contact persoon van Rudiger eens proberen, kost je wat moeite en een bloemetje

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2008 10:34 #1214696 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Volvo NL.
Hallo mede Rollers,

van Volvo NL kreeg ik de volgende reactie.

Dank voor uw toelichting. Hieronder vindt u de laatste - ons bekende - onderhoudsgegevens van uw Volvo 940. Wij kunnen alleen de onderhoudsgegevens zien die door de Volvo organisatie worden genoteerd.                                                           Dealer  :  114500  Frank Klijn Heerlen BV                 Datum   : 20050202 VST-code: 15015                                                                                  Dealer  :  114500  Frank Klijn Heerlen BV                 Datum   : 20040413 VST-code: 15280                                                                                  Dealer  :  114500  Frank Klijn Heerlen BV                 Datum   : 20030922 VST-code: 15255                                                                                  Dealer  :  112230  Autobedr.Biermans MaastrichtBV         Datum   : 20020507 VST-code: 15255                                                                                  Dealer  :  112230  Autobedr.Biermans MaastrichtBV         Datum   : 20011129 VST-code: 15240                                                                                De auto is afgeleverd door Volvo-dealer Broekhuis Zeist.Met vriendelijke groet, Volvo Cars Nederland B.V.Mevr. M.D. van der Heijden-van HeesCustomer Relations ConsultantP.O. Box 16,   NL-4153 ZG  BeesdStationsweg 2, NL-4153 RD BeesdTelephone +31-345-688281Fax +31-345-688382 e-mail  : mheijden@volvocars.com internet: www.volvocars.comKvK Rivierenland nr. 14051974Dus nu maar bellen en mailen!Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2008 10:48 #1214700 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed bezig.

Miquelangelo1969 schreef : Met vriendelijke groet, Volvo Cars Nederland B.V.Mevr. M.D. van der Heijden-van Hees

Ze heeft het er maar druk mee. Alle mailtjes die ik verzonden heb, worden allemaal evern netjes beantwoord, zijn even correct en allemaal op tijd. (EG-keurmerk had ik al eens nagevraagd, kopie-rechten voor de cassettes, emissievraag, G3-vraag mbt LPE....)
Echt geweldig..........('t is natuurlijk wel gewoon haar werk, maar het gaat lang niet overal zo, dat wil ik er maar mee zeggen.)
Succes met de speurtocht trouwens

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2008 15:09 #1214717 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Breek me de ...
Tja, dat een van de minst servicegerichte dealers van NL je niet wil helpen verbaast me niets. Ik heb verhalen uit eerste hand gehoord, daar doe ik je geen plezier mee als ik dat hier schrijf.
Ik heb ook ooit een 850-je gehad wat bij Biermans was geweest. En ze wilden me ook niet helpen. Inderdaad volhouden dat je enkel de km-stand en werkzaamheden wilt weten en vooral geen voertuig- of eigenaargegevens. Anders later terugbellen en hopen dat je iemand anders aan de lijn krijgt.
Ze liggen hier om de hoek, maar ik rijd graag 20 kilometer verder voor een oliefilter of carterplugpakking... Bovendien spreken ze hardop uit dat ze enkel nieuwe en lease-auto's willen bedienen.

Sterkte!
Als ik iets kan doen hoor ik het wel (PB).

Gr

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2008 15:18 #1214721 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Bosje.....

thuur schreef : Tja, dat een van de minst servicegerichte dealers van NL je niet wil helpen verbaast me niets. Ik heb verhalen uit eerste hand gehoord, daar doe ik je geen plezier mee als ik dat hier schrijf.
<u>Als ik iets kan doen hoor ik het wel (PB).</u>
Gr

Nou, als je even een bosje brandnetels aan de balie wilt afgeven namens mij!
&#160;
Gulle Groet,
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2008 20:57 #1214751 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook

Miquelangelo1969 schreef : Hallo Mede Rollers,

In mijn zoek tocht naar de onderhoudshistorie van Skepp, wat op zich best aardig verliep, werd ik door de laatste garage waar Skepp was onderhouden, Jim Rosbak in Sittard, door verwezen naar Volvo dealer Biermans in Maastricht.
De garage in Sittard beloofde mij een kopietje uit te draaien en mij op te sturen, wat na twee dagen ook gebeurde. Ik kreeg keurig een A4 tje thuis met de gedane zaken.
Echter de dealer in Maastricht, waar de auto van 1999 t/m 2002 onderhouden is weigert mij een kopie te sturen, dit zou zijn om privacy redenen van de toenmalige eigenaar.
Ook toen ik vertelde dat ik de naam ook niet hoefde te weten en dat ze dat dus weg konden laten, wilde ze mij niet verder helpen.
Ook willen ze mij niet vertellen waar de auto vandaan komt (Skepp is uit '92) ik mis nu dus nog 7 jaar! Ik ben dus vast gelopen........
Heeft iemand misschien een idee hoe ik toch mijn zoektocht kan completeren, en of er misschien andere wegen zijn om achter de onderhoudshistorie te komen?
Ik zou het toch heel graag zo compleet mogelijk hebben......

Gulle Groet,

Miquel Engelen Volvo <a href="/taxonomy/term/1740"><acronym>940</acronym></a> <a href="/taxonomy/term/694"><acronym>GLE</acronym></a> 2.3i <a href="/taxonomy/term/711"><acronym>16v</acronym></a> Estate '92 - <a href="/taxonomy/term/724"><acronym>B234F</acronym></a> - Tropic Green Pearl (412) - "Skepp" - 320.000km - lidnr: 948

Ook ik heb dit zelfde allemaal meegemaakt.
Dealer zal de naam niet meer noemen waar auto vanaf dag 1 in onderhoud is geweest liet mij komen en ik zou uitdraai krijgen van de onderhouds historie. Daar aangekomen nul op rekest.
Draadje is hier nog wel ergens te vinden.
Succes ermee.

NAP uitdraai kan ook altijd nog.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-10-2008 12:41 #1214805 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi

Miquelangelo1969 schreef :

thuur schreef : Tja, dat een van de minst servicegerichte dealers van NL je niet wil helpen verbaast me niets. Ik heb verhalen uit eerste hand gehoord, daar doe ik je geen plezier mee als ik dat hier schrijf.
<u>Als ik iets kan doen hoor ik het wel (PB).</u>
Gr

Nou, als je even een bosje brandnetels aan de balie wilt afgeven namens mij!
Gulle Groet,

Brandnetels genoeg hier!
Gr

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC