Ernst-Paul Hasselbach overleden

• Siang
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2008 23:14 #1214449 door Siang
Beantwoord door Siang in topic kletshoek2
kritisch zijn is goed, zelfkritisch veel beter.
Ik weet dat het soms enorm kan opluchten, als je iets kwijt moet en dat publiekelijk kunt doen en niet hoeft op te kroppen in jouw privé lief dagboek. Aan zulke verzuchtingen heb ik minstens één, misschien wel meerdere soulmates overgehouden.
Dat vind ik buitengewoon waardevol.
Ik hoop dan ook, dat het Mathy opgelucht heeft dat hij dit hier heeft kunnen en durven uiten, en wens hem sterkte met het verwerken van zijn gevoelens.
NON SEQUITUR: financieel wanbeleid wordt ruimschoots beloond en gecompenseerd door dit kabinet.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2008 23:24 #1214452 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zielig
Het is eigenlijk zielig als je dit soort berichten op een forum wil plaatsen.
Wat komt er morgen, Wendy scoort niet met haar programma?
Of mijn neef heeft een ingegroeide teen nagel en kan zijn schoen niet aan?

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2008 23:36 #1214454 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Of...
Miste hij de brug over de Hasselbach.........
M'n Noors is nl niet zo geweldig.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2008 23:47 #1214456 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Volvisti
Waarom zou ik moeten uitleggen, wat ik met zo'n berichtje wil? Dat doe je ook (meestal) niet bij andere off-topic berichten, dus waarom bij dit bericht.
Ik heb een aantal programma's die Ernst-Paul gepresenteerd heeft gevolgd. "Fan" kun je me niet noemen, maar ik waardeer hem wel.
Jörg Haider, extreem rechts politicus uit Oostenrijk, is ook door een autoongeluk gestorven. Maar daar heb ik minder moeite mee.
Maar dat iemand als Ernst-Paul Hasselbach bij een autoongeluk sterft, dat kan ik moeilijk een plaats geven. Verstandelijk wel, want iedereen kan een autoongeluk krijgen. Maar gevoelsmatig niet.
De dood van Ernst-Paul raakt me. Niet als die van een familielid, maar als iemand die je "kent" en waardeert.
Dat er mensen zijn, die de dood van iemand vergelijken met het winnen van een prijs of het hebben van een ingegroeide nagel ... tja, wat moet je daarvan zeggen? Veel succes met jullie emotionele ontwikkeling!
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 00:20 #1214457 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kletshoek, geen scheldhoek
Dus laat elkaar een beetje in waarde.
De kletshoek is juist in het leven geroepen om ruimte te bieden voor dit soort berichten. Ligt het topic je niet, prima dan reageer je niet. Maar je gaat niet iemand ikweetnietwat noemen omdat deze een topic start over iets wat jou net niet ligt.
En als je zonodig een verband zoekt met onze activiteiten hier, het gaat om een autoongeluk in Scandinavië en laat een groot deel van ons nou in vakanties met onze bolides Scandinavië doorkruizen.
Het kan ons allemaal overkomen.
Sterkte aan familie en vrienden van Hasselbach en voor ons 700/900 fanaten: geef elkaar een wat vaker een knuffel, voor je het weet kan het niet meer...
Groet,
Tamas

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 08:23 #1214465 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee!

Jeroen schreef : Of Françoise wordt werkeloos

Echt? Ik ook, maar dat even terzijde.
Jorg Haider reed ook gewoon een angstaanmjagende snelheid van 140.......maar ook dit even terzijde.
Is het de overweging waard een forumitem aan te maken, voor alles wat niet Volvo gerelateerd is?Ik heb er op zich ook geen problemen mee, dat dit soort items in de kletshoek verschijnen, maar als de meerderheid dat wel heeft, is het wellicht een poll waard, niet? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 09:19 #1214471 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Té treurig en triest voor
Té treurig en triest voor woorden dat iemand op DIT forum op deze manier in de verdediging gedrukt wordt. En dat dan nog over een heel treffend topic, wat eenieder hier op het forum vandaag of morgen héél dichtbij kan meemaken, of zelfs zelf kan meemaken. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 09:48 #1214473 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sluiten!
Dit gaat niet goed meer komen ....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 09:56 #1214475 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet posten
Je kunt ook niet posten (net zoals je ook niet tv kunt kijken als er niets op is trouwens). Als iemand iets post waar je zelf niets mee hebt, kun je ook gewoon niets posten. Zonder dat je van de topicstarter uitleg gaat vragen waarom het voor jou interessant zou moeten zijn. Hij/zij vond het belangrijk genoeg om te posten. Heb je wat toe te voegen doe dat vooral ! Heb je geen zinnige bijdrage, denk even na voor je post, en misschien post je wel niets.Ik doe het ook wel. Ik typ een felle, dreig iemand uit te makan voor dom/simpel of gewoon, een reactie, en denk even na voor ik m post. Soms is het te negatief, soms voeg ik een mening of niet gefundeerd vermoeden toe aan een lijst die al lang genoeg is. Soms beslis ik dat niet te doen en gooi mn posting weg.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 11:45 #1214481 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet gelezen
Ik heb je bericht niet gelezen 
maar ik ben het wel met je eens. En ik denk de meeste mensen in dit draadje.
Alleen..het eerste bericht van Mathy appeleerde blijkbaar aan te weinig mensen om te zeggen Aha, o ja die!
En dat is anders dan hier zeggen "Pink Floyd is dood"
dan zeggen mensen namelijk wel, 
"Aha!"
"o ja, die! "

Ik vind het overigens erg onkies om iemand meteen "zielig" te noemen als hij zo'n soort berichtje plaatst.
Dat soort praat hoort meer op telegraaf.nl thuis.
Dus:
ik zeg, lekker off topic blijven posten,zelfs als je over iemands ingegroeide teennagel wil schrijven.
Maar realiseer je ook dat de meeste anderen wel willen begrijpen wat je bedoelt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC