Gezocht: mooie 960 automaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gisteren een grote ronde in NL gemaakt en in totaal 4 960's bekeken!!!
Was heerlijk om die auto's te mogen rijden!! Echt een genot ware het niet dat van de vier er eigenlijk maar een echt een optie was!!!
Wie helpt mij zoeken naar een mooie 960 sedan of station vanaf 1995 met max 250.000 km op de teller??? Graag automaat en leren bekleding!!!
Alvast weer bedankt voor jullie reacties!!!
Greetzz Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
misschien moet je even iets meer duidelijkheid geven over een paar belangrijke wensen/eisen:
- Motor; 2,5l, 3.0l 180pk of de 3.0l 204 pk
- Prijsindicatie
Heb je ook die auto van hermanus bekeken? Daarmee bedoel ik <a href=" www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...&p_type_lijst=RL " target="_blank">deze. Die auto lijkt mij zeker de moeite waar, al is het geen automaat.
Groeten,
Richard
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Indien je tijd hebt kom dan even zaterdag a.s. naar Volvo Verkerk in Utrecht. Om 9.00.uur ben ik er met mijn S90 voor een taxatie. Ik twijfel momenteel enorm om de dame aan te houden of te schorsen. Denk er even over na, wie weet.
Welkom ben je in ieder geval, groet Gerrit-Jan
- V700 register
- Nieuw lid
-
is een grijze sedan maar eerste serie
3.0L, automaat, leder, airco... alles
maar wel seire 1
denk dat hij er 3000 voor wil wat ik wel wat veel vind

- V700 register
- Nieuw lid
-
Je schrijft :er eigenlijk maar een echt een optie was!!!Joostvanderaa schreef : Beste Allemaal,
Gisteren een grote ronde in NL gemaakt en in totaal 4 960's bekeken!!!
Was heerlijk om die auto's te mogen rijden!! Echt een genot ware het niet dat van de vier er eigenlijk maar een echt een optie was!!!
Wie helpt mij zoeken naar een mooie 960 sedan of station vanaf 1995 met max 250.000 km op de teller??? Graag automaat en leren bekleding!!!
Alvast weer bedankt voor jullie reacties!!!
Greetzz Joost
Maar toch ook weer niet ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
1. Auto van Hermanus heb ik bekeken...... goedkoop dat wel, maar moet wel redelijk wat aan gebeuren..... durf ik toch niet aan!!!
2. Prijsindicatie ongeveer €4500,- (excl LPG) 6500,- (incl LPG)
3. Helaas moet ik zaterdag morgen werken en kan ik onmogelijk in Utrecht zijn.....
4. LPG is wenselijk maar kan ook achteraf ingebouwd worden
5. Automaat is wenselijk maar niet noodzakelijk.... past wel bij het heerlijke glijkarakter van de 960
6. Liefst 3.0 204 pk maar 2.5 is ook al super (ik ga er qua vermogen en blok toch al op vooruit in vergelijking met mijn huidige auto: Skoda Fabia SDI)
7. Dit zou evt. een optie zijn: <a href=" link.marktplaats.nl/195087517 "> link.marktplaats.nl/195087517
8. Estate of sedan maakt me eigenlijk niet zo veel uit al besef ik me wel dat voor de prijsklasse en km stand waarin ik op zoek ben het moeilijk wordt een estate te vinden!!
Vogens mij heb ik antwoord gegeven op al jullie vragen en wacht ik af op jullie reacties!!!
Super bedankt alvast!!
Greetzz Joost
- V700 register
- Nieuw lid
-
dit geeft inderdaad wat meer ondersteuning aan een zoektocht.
Je maakt mij toch wel nieuwsgierig over de auto van hermanus. Wat moest er allemaal aan gebeuren dan? (Mag ook wel via pb als je dat liever hebt hoor) Ik had namelijk de indruk dat dat best wel een nette auto was.
Groeten,
Richard
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/192404578 "> link.marktplaats.nl/192404578
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet je er een eind voor rijden! Misschien kan ik of iemand anders in de buurt eerst even voor je gaan kijken.
heb je de skoda al verkocht!!