RH-36-VV - Nederlandse hulp gevraagd
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2008 20:49 #1214749
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic mee akkoord
Ere lid, ik ga akkoord. Zal ook niet slecht zijn voor de PR en eventuele toekomstige vragen/problemen/mogelijke samenwerkingsverbanden ...
Ondertussen ook nieuws gekregen van Volvo de Klein uit Odijk. Zij hebben hun Volvo-activiteiten beeindigd in 1999. Als ik de toenmalige eigenaar kan achterhalen kunnen ze misschien nog iets terugvinden. Kan ik die aan de hand van het kenteken ergens opvragen?
Wolwo
Ondertussen ook nieuws gekregen van Volvo de Klein uit Odijk. Zij hebben hun Volvo-activiteiten beeindigd in 1999. Als ik de toenmalige eigenaar kan achterhalen kunnen ze misschien nog iets terugvinden. Kan ik die aan de hand van het kenteken ergens opvragen?
Wolwo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2008 21:25 #1214758
door Miquel Engelen (GAST)
Ere lid! Helmaal goed idee! Maar daar moet de rest het ook wel mee eens zijn natuurlijk.
Misschien leuk om er een Volvo uitje van te maken, en met al onze bakstenen daar ineens met een bos bloemen en een 'gouden' schildje voor de deur te staan?!

Gulle Groet,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Goed idee!
 jhuijsmans schreef :
Ere lid?Miquelangelo1969 schreef : Misschien aardig om haar eens vanuit de vereniging een bedankje te sturen?
Ere lid! Helmaal goed idee! Maar daar moet de rest het ook wel mee eens zijn natuurlijk.
Misschien leuk om er een Volvo uitje van te maken, en met al onze bakstenen daar ineens met een bos bloemen en een 'gouden' schildje voor de deur te staan?!

Gulle Groet,

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2008 11:52 #1214803
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Erelid
Sympathiek idee, maar ik vraag me af of je de dame in kwestie niet een groter plezier doet met een mooie bos bloemen o.i.d.Wat heeft ze aan een erelidmaatschap (tenzij ze ook 700/900 rijdt)?Miquelangelo1969 schreef : Ere lid! Helmaal goed idee! Maar daar moet de rest het ook wel mee eens zijn natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2008 18:33 #1215004
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed plan
Goed plan.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Het erelidmaatschap is een uiting van waardering zoals dat met andere eredoctoraten ook geldt. De bos bloemen is leuk voor thuis.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Het erelidmaatschap is een uiting van waardering zoals dat met andere eredoctoraten ook geldt. De bos bloemen is leuk voor thuis.
Moderators: Jerry Stam