Wegmisbruikers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat is toen niet echt in orde gekomen dacht ik.....

enfin, die post zegt meer over de gegoede intellectueel of hoe de brave man zichzelf ook ziet dan over het "klootjesvolk"

waarom zou theater beter zijn dan een concert van "Omhetevenwie"?
of het nu pavarotti is of Borsato...
het is maar wat je graag hoort
waarom zou het eten (en de toiletpot) beter zijn in een restaurant waar "het gewone volk" niet komt?
omdat die in sommige gevallen properder is?
kan zijn
wie kuist dat?
de vrouw die van Joling houdt...
en voor die madam en haar werk heb ik onnoemelijk meer respect dan voor één of andere zelf uitgeroepen superieure burger

in België is er een uitdrukking die hier wonderwel bij past
"hij kakt hoger dan zijn gat"
of hoe een beeld soms meer zegt dan 1000 woorden....

en on topic, waarom zou iemand die een volvo rijdt geen overtredingen mogen begaan?
is die per definitie beter dan iemand in pakweg een Mercedes of een Zastava?

wat betreft alkohol en snelheid klopt het wel natuurljk
dat zijn statistieken waar niemand om heen kan

- V700 register
- Nieuw lid
-
over het toilet; het was een metafoor.
en over het theater en het voetballen: dat was het ook.
en de hele reut met pismuziek en de Telegraaf ook.
Wat ik wilde zeggen, is dat we met zijn allen afspraken maken over bepaald gedrag.(Althans dat hoopte ik toch)
Alleen sommigen willen (of kunnen) zich daar niet aan houden, blijkbaar.
Die figuren verpesten het voor de rest. Niet alleen op de WC of met het TV aanbod of foebelwedstrijden. Maar ook in het verkeer.
Ik zeg dan: Maak het zo moeilijk mogelijk voor die gasten om te kunnen rijden.
Een test met zinnen die langer zijn dan 4 woorden of zo.
(ja, ook hier moet weer een smiley)
Helaas begrepen jullie de pun niet. Geeft niet, kan ook aan mijn schrijfstijl liggen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Smilie of niet, ik vind dat je bericht hier niet past. En ook niet past bij de rol die je hier op het forum hebt. Het hangt aan elkaar van halve en hele waarheden, verkeerde conclusies, onwaarheden, etc. Doet mij een beetje denken aan die slechtgeblondeerde politicus die helaas uit dezelfde provincie komt als ik.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
houd het maar ff bij per seconde wijzer
- V700 register
- Nieuw lid
-
precies dat deel van het electoraat bedoel ik jaMathy schreef : Doet mij een beetje denken aan die slechtgeblondeerde politicus die helaas uit dezelfde provincie komt als ik.
maar politiek daar doen we niet aan. En zeker jij als moderator zou je daar buiten moeten houden..
En voor de rest: Het is een misinterpretatie van de lezers.Dat ligt ook aan mijn schrijven daarvoor heb ik het boetekleed al aangetrokken, maar het ligt niet exclusief aan mij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mag ik jullie zeggen dat jullie je niet zo druk moeten maken om het feit dat Jeroen laat zien dat niets menselijks hem vreemd is?
Ik ben het niet eens met Jeroen. Althans, niet met alle uittingen van Jeroen in dit draadje. Het riep bij mij vooral beelden op van berijders van dure BMW's. Hele dure BMW's. Het wordt tijd dat men in de BMW-instructieboekjes voortaan aangeeft dat ook BMW-berijders zich aan de verkeersregels dienen te houden. Dan hoeven ze niet eens sociaal weggedrag te vertonen. Ik begrijp dat dat laatste wat teveel gevraagd is.
Maar ik wil wel graag even kwijt dat ook Jeroen recht heeft op een eigen mening. Net als de voorzitter en ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Degenen die over Jeroen vallen hebben a. de humor er niet van herkend en b. kennen en waarderen Jeroen blijkbaar niet als onze huisnar, iemand die verfrissende en tegendraadse meningen op een originele wijze durft te ventileren. Geeft niks. Hoge bomen vangen veel wind. Wat je ook van hem vindt, hij is een persoon met toewijding, passie en inzet voor De Vereniging en dat kan niemand afkören.
Met stormachtige groeten, Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klinkt als een retorische vraag, maar is dat wel zo? Een beetje te hard...130 ipv 120? Dat gebeurt vaak genoeg. "Meer dan een beetje te hard"...160 ofzo, of 80 door de bebouwde kom? Gelukkig is dat nog niet de norm in het verkeer. 'Wegmisbruikers' laat wat dat betreft voornamelijk de uitzonderingen zien.k² schreef : trouwens, wie heeft nooit is meer dan een beetje te hard gereden?
Veiliger met een Volvo? Voor de inzittenden wellicht, maar die zouden wel de laatste zorg moeten zijn. Het gaat mij om de (onschuldige) slachtoffers van bewust risicovol gedrag, niet om de veroorzakers ervan. En dat gedrag zou ik niet direct met 'klasse' willen omschrijven.k² schreef : kan met een volvo ook dus (en meestal veiliger en met klasse...)
Wat zou moeten meevallen, is als nonkel agent vriendelijk blijft!k² schreef : als je er dan op vriendelijke maar kordate manier op gewezen wordt door nonkel (da's belgisch voor oom
) agent en je fouten toegeeft en zelfs vriendelijk blijft als men je mededeelt dat het heel wat geld gaat kosten, dan vind ik dat best meevallen