Sleuteldag Nordicar 18 oktober
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2008 16:40 #1070019
door Mathy van Nisselroy
Sleuteldag Nordicar 18 oktober is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo, Van <acronym>Nordicar</acronym> hoor ik dat er op 18 oktober a.s. een <acronym>sleuteldag</acronym> wordt gehouden. Klopt dat eigenlijk wel? Hartelijk dank Adriaan Versluijs
[edit moderator: bericht verplaatst naar het forum]
[edit moderator: bericht verplaatst naar het forum]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2008 07:35 #1212995
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Agenda
Als ik in de onvolprezen agenda op deze site kijk, dan lijkt me van wel...
Nordicar en die agenda zijn het in ieder geval eens!
Nordicar en die agenda zijn het in ieder geval eens!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2008 07:44 #1212997
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarin ?
Waarom dacht je dat het niet zou kloppen ? Omdat je er hier niets van had gezien ?Als het daardoor komt kunnen we wellicht met een kleine aanpassing beter in de informatiebehoefte voorzien. Het zou erg jammer zijn dat leden een sleuteldag missen omdat men niet weet dat deze gehouden wordt.
/edit
Nog even gecheckt in dit draadje, maar ik zag dat je geen "700 schildje" voor je naam hebt staan, zoals Willem en ik bijvoorbeeld wel hebben. Verengingsleden hebben zon schildje. Deelname aan sleuteldagen is alleen voorbehouden aan verenigingsleden (itt forumleden via internet, zonder schildje). Als je mee wilt doen aan sleutel-, poets- en informatiedagen 4x per jaar het clubblad wil ontvangen en korting krijgen bij een aantal autobedrijven (op vertoon van de pas) moet je lid worden voor iets meer als 42 euro per jaar. Je krijgt dan ook toegang via de site tot een hele boel volvo informatie (oplossingen voor problemen, brochures etc). Het kan zijn dat je je lidmaatschap al hebt aangevraagd en dat het schildje nog niet bij je naam op de site staat. Dan kun je denk ik het beste even contact opnemen (via PB) met Johan Vlagsma.
/end edit
/edit
Nog even gecheckt in dit draadje, maar ik zag dat je geen "700 schildje" voor je naam hebt staan, zoals Willem en ik bijvoorbeeld wel hebben. Verengingsleden hebben zon schildje. Deelname aan sleuteldagen is alleen voorbehouden aan verenigingsleden (itt forumleden via internet, zonder schildje). Als je mee wilt doen aan sleutel-, poets- en informatiedagen 4x per jaar het clubblad wil ontvangen en korting krijgen bij een aantal autobedrijven (op vertoon van de pas) moet je lid worden voor iets meer als 42 euro per jaar. Je krijgt dan ook toegang via de site tot een hele boel volvo informatie (oplossingen voor problemen, brochures etc). Het kan zijn dat je je lidmaatschap al hebt aangevraagd en dat het schildje nog niet bij je naam op de site staat. Dan kun je denk ik het beste even contact opnemen (via PB) met Johan Vlagsma.
/end edit
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
29-09-2008 09:35 #1213165
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic betalend gebruiker
Hallo Willem, Henk,
Naar het schijnt, ben ik 'slechts' gebruiker. Terwijl ik met lidnr 187 in de veronderstelling verkeer al een jaar of wat lid te zijn en trouw mijn contributie betaal. Mogelijk kom ik te weinig op de site en ben daardoor mijn bevoegdheden 'kwijtgeraakt'. Kan me dat nauwelijks voorstellen, maar sluit het niet uit. Ik kom 18 oktober ook graag naar Nordicar, maar aanmelden bij de regiocoördinator kan ook al niet. Als ik hem wil mailen krijg ik zoals op zoveel 'ledenpagina's die ik probeer te vinden de foutcode 403 met de mededeling dat ik geen lid ben (??) Heb Jan inmiddels gemaild en het secretariaat, maar wacht nog op antwoord. Iemand anders een suggestie hoe ik me aan kan melden?
Willem, heb met plezier je site bezocht. Hoop je binnenkort weer eens tegen te komen. Misschien wel in HH'waard?
Voor alle zekerheid toch nog maar even gecontroleerd of de contributie wel etc. ...en ja hoor, keurig overgemaakt op 15 november 2007.
Adriaan
Naar het schijnt, ben ik 'slechts' gebruiker. Terwijl ik met lidnr 187 in de veronderstelling verkeer al een jaar of wat lid te zijn en trouw mijn contributie betaal. Mogelijk kom ik te weinig op de site en ben daardoor mijn bevoegdheden 'kwijtgeraakt'. Kan me dat nauwelijks voorstellen, maar sluit het niet uit. Ik kom 18 oktober ook graag naar Nordicar, maar aanmelden bij de regiocoördinator kan ook al niet. Als ik hem wil mailen krijg ik zoals op zoveel 'ledenpagina's die ik probeer te vinden de foutcode 403 met de mededeling dat ik geen lid ben (??) Heb Jan inmiddels gemaild en het secretariaat, maar wacht nog op antwoord. Iemand anders een suggestie hoe ik me aan kan melden?
Willem, heb met plezier je site bezocht. Hoop je binnenkort weer eens tegen te komen. Misschien wel in HH'waard?
Voor alle zekerheid toch nog maar even gecontroleerd of de contributie wel etc. ...en ja hoor, keurig overgemaakt op 15 november 2007.
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2008 09:58 #1213166
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Laatste geval
Dan is het laatste van mijn post het geval: Je bent verenigingslid maar je hebt geen verenigingslid rechten op de site gekregen. Deelname aan de sleuteldag zou dan geen probleem mogen zijn. Zolang je je contributie betaalt blijf je normaal gesproken verenigingslid, hier zit geen eis op activiteit oid op.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2008 11:32 #1213171
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic rechten
Adriaan, ik zal je rechten aanpassen. Je naam komt niet voor in de ledenlijst, daar gaat het wel eens fout mee.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2008 14:38 #1213189
door Eric Bakker (GAST)
Ik weet nog niet zeker of ik aanwezig kan zijn in HHwaard, maar indien ik kan komen ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig hoe het afgelopen is met je 960. Rijdt hij nu (nog) beter na het sanatorium in Zweden? Ik heb hem even kunnen aanschouwen op de Volvo Xperience dag in april j.l., zoals je misschien nog weet. Kom je weer met je zoon?
Vervelend dat je lidmaatschap niet goed was ingesteld, maar ik zie dat het intussen is aangepast door Johan. Excuus hiervoor.
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Geregenereerd
Hallo Adriaan,960 B204FT schreef : Willem, heb met plezier je site bezocht. Hoop je binnenkort weer eens tegen te komen. Misschien wel in HH'waard?
Ik weet nog niet zeker of ik aanwezig kan zijn in HHwaard, maar indien ik kan komen ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig hoe het afgelopen is met je 960. Rijdt hij nu (nog) beter na het sanatorium in Zweden? Ik heb hem even kunnen aanschouwen op de Volvo Xperience dag in april j.l., zoals je misschien nog weet. Kom je weer met je zoon?
Vervelend dat je lidmaatschap niet goed was ingesteld, maar ik zie dat het intussen is aangepast door Johan. Excuus hiervoor.
Moderators: Jerry Stam