VKB 2007: Estate Service bouwde nieuwe voorruiten in.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Op de VKB 2007 bouwde Estate Services nieuwe voorruiten in. Voor het geval ze dat dit jaar weer doen, heb ik alvast een paar vragen?
- Is dit een "Volvo kwaliteit" ruit?
- Met blauwe streep?
- Dekt WA-nogwat de vervanging?
- Ook als de reden van vervanging alleen maar een overdaad aan krassen en miniscule putjes is?
- Worden de originele strips rondom de ruit teruggeplaats of vervangen?
- Is het aan te raden om de strips te vervangen en kan dat eventueel naderhand nog (stel dat ze er op de VKB geen meer hebben)?
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb in het voorjaar nog een nieuwe ruit laten zetten door de Glasgarage in Breda voor Euro 200.-- all-in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die monteur die meerdere ruiten per dag doet, doet dit in lopende band tempo. Als het ware een glasfabriek. De verhalen over carglass en andere bedrijven zijn op autofora waar vooral door liefhebbers gepost wordt ronduit slecht. Gescheurde dashboards, verkeerd teruggeplaatste deurpanelen (die soms met kit terug worden gezet, ipv de benodigde klemmen of pluggen), kit resten in het zicht. Dan heb ik het nog niet over hoe er met auto's omgesprongen wordt. Ik was ooit eens bij carglass om iets af te leveren, en ik zag daar hoe een monteur een maserati quattroporte niet bepaald rustig de werkplaats uit reed. En neen, het was niet zijn eigen quattroporte. Nee, ik zou het bij een garage met liefhebbers laten doen.Pierre van Aert schreef : Ik vermoed dat het slechts een éénmalige actie van Estate Service was, maar voor de rest zou ik het laten doen bij een van de bekende glasbedrijven. Liever een monteur die dagelijks het gehele jaar door meerdere ruiten doet, dan een hoog opgeleide auto-monteur die het slechts een enkele maal per jaar doet, zal ik maar zeggen.
Ik heb in het voorjaar nog een nieuwe ruit laten zetten door de Glasgarage in Breda voor Euro 200.-- all-in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
IK heb het gevraagd vanmiddag. Ze doen het niet. M.b.t. de verzekering bij WA + heb je bij ruitvervanging een eigen bijdrage van 75 euro . Dat geld voor de meeste verzekeringen.
Groet Rudiger