Inventarisatie Groupbuy: Zekeringhouder (oa tbv Vialle LPi / extra voedin) [Inschrijving gesloten !] [update: optie 3 gestopt]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-11-2008 16:27 #1217648
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eenmaal
Eenmaal... Andermaal....We willen de groupbuy graag de 15e sluiten om met de belangstelling die dan bij ons bekend is aan de slag te gaan voor prijzen, transport etc. De groupbuy is opgezet voor LPi zekering (niet professioneel ingebouwd) maar kan ook dienen voor caravan voeding, extra gebruikers etc...
Wil je meedoen om één van de genoemde zekeringhouders aan te schaffen dan graag voor 15 november je interesse aangeven !
Wil je meedoen om één van de genoemde zekeringhouders aan te schaffen dan graag voor 15 november je interesse aangeven !
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Roger Smeets
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-11-2008 21:51 #1217795
door Roger Smeets
Beantwoord door Roger Smeets in topic FHA240
Bas,
Voor mij graag 1x de FHA240 incl. toebehoren.
Roger
Voor mij graag 1x de FHA240 incl. toebehoren.
Roger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2008 19:33 #1218404
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bmw
Voor mij ook graag de BMW optie, die vind ik er nog net iets beter uit zien.
Was er gister niet aan toe gekomen Bas te vragen naar de ontwikkelingen rond de groupbuy, maar ben vrijdag 2X en vandaag ook weer een keer stilgezet door die klote zooi die Vialle er van gemaakt heeft.... Ben nu dus echt toe aan een goede oplossing.
Was er gister niet aan toe gekomen Bas te vragen naar de ontwikkelingen rond de groupbuy, maar ben vrijdag 2X en vandaag ook weer een keer stilgezet door die klote zooi die Vialle er van gemaakt heeft.... Ben nu dus echt toe aan een goede oplossing.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2008 19:36 #1218405
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2x bmw optie ;)
2x bmw optie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2008 21:42 #1218422
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eentje meer.
Doe mij er toch nog een BMW-ert meer, 2 dus totaal.
- Marco
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2008 23:16 #1218450
door Marco
Beantwoord door Marco in topic Dat maakt een mooi vol dozijn
Voor mij ook twee keer (2x) een BMW zekeringenhouder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-11-2008 08:00 #1218472
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inschrijving gesloten
Inschrijving gesloten, we gaan kijken wat we de prijzen worden. Marco, als ik de BMW optie bekijk, kom ik op 9 en geen 12. Of zie ik iets/een deelnemer over het hoofd ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2008 20:59 #1219357
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BMW optie
Met Bas en Marco afgesproken dat ik de BMW optie verzorg, Bas verzorgt de FHAxxxx optie. Qua logistiek niet eens ongunstig: de enigen die nu wat heen en weer sturen zijn Bas en ik. En dat zouden we sowieso doen ivm andere spulletjes. Ik werk vlakbij de leverancier, het is voor mij dus gemakkelijk om de spullen na werk even op te halen. Ik probeer deze week een definitieve prijsupdate te geven van de BMW optie, incl. verzending. Bij nader inzien lust ik er ook wel twee, en dat maakt het aantal mooi rond op 10. Ik ga dan voor het deksel, de onderbehuizing, de onderste afdichting en het steuntje. Ik kan evt. ook zekeringen mee gaan bestellen (meeste 15A, voor de LPi gok ik ??). Aangezien het een standaard maat is en mijn vermoeden dat dat prijstechnisch niet interessant is wilde ik dat laten zitten. Tenzij daar grote bezwaren tegen zijn natuurlijk. Er schijnen ook stickers te zijn, wat dat precies is (wat staat erop, evt. ook zelf te beschrijven) zoek ik ook nog uit. Gaat niet door de bus passen gok ik, dus prijs voor verzending van 1 of meer zal gelijk zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2008 18:01 #1219464
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kleine update
Kleine update: Vandaag bij Boonstra geweest. Keurig te woord gestaan, Stefan (magazijn) kon zich nog herinneren dat iemand hier al eens naar had gevraagd. Hij dacht dat de stickers BMW specifiek waren (bijv. "koplamp", "ECU") etc, dus die laat ik vallen. Ze wisten helaas niet precies hoe eea aangesloten moest worden, ik heb 1tje besteld om te kijken hoe het zit. Mogelijk zit er een BMW stekker aan, ipv AMP'tjes. De andere 9 kunnen later besteld worden. Die van mij wordt begin van volgende week verwacht, van de bevindingen houd ik jullie op de hoogte.Ze waren zeker bereid wat aan de prijs te doen (voor 10 stuks), dus dat ziet er wel goed uit. Netjes bedrijf, hulpvaardige mensen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2009 08:18 #1223913
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update
Zowel goed als slecht nieuws:Goede nieuws: De zekeringhouder is er, en hij is erg compact/klein. Ziet er goed uit ! Slechte nieuws: Hij is nog niet compleet. Ik heb het kunststof, maar niet nog niets om de draadjes met de zekeringen te verbinden. Ik moet denk ik op zoek naar AMP's die geschikt zijn voor een stekkerblok, dus met van die lipjes die ze in het kunststof opsluiten. Bij Boonstra hebben we nog even gekeken, daar was wel stekker te krijgen die erin past maar daar zit ook weer een kabelboom aan vast. Ik post binnenkort nog wel wat foto's. Was er al een beetje bang voor dat het niet zo simpel zou zijn, gelukkig voor de zekerheid maar 1 besteld ipv de hele bult. Het vervolg wordt dat ik op zoek ga naar een manier om het compleet te maken. Als ik dat heb, kan ik ook een definitieve prijs geven en volgt in een nieuw draadje een bevestigingsronde van de deelnemers.
Moderators: Jerry Stam