Vanuit het zuiden naar de VKB - wegafsluiting A2 bij Everdingen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik kwam de <a href=" www.rijkswaterstaat.nl/actueel/persberic...rdingen_deil_af.aspx " target="_blank" title="Afsluiting A2 tijdens VKB weekend">volgende pagina tegen. Hier een klein citaat :Rijkswaterstaat sluit de A2 tussen Everdingen en Deil in beide richtingen in het laatste weekend van september. Tussen vrijdag 26 september 21.00 uur en maandagochtend 29 september 05.00 uur is de autoweg in beide richtingen dicht voor alle verkeer. Aan de zuiderlingen dus de puzzel om dit stukje A2 over te slaan en gelijk van huis uit al een andere route te plannen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hej Maarten,Exeres schreef : 'k zal er rekening met houden als ik mn route 'plan'! Al weet ik nog niet goed hoe ik moet, en zal, rijden. Zijn er trouwens nog Belgen die zaterdag naar de vkb rijden en dit over Antwerpen doen? Anders kunnen we in groep rijden..altijd fijner!
Gewoon over de A27 blijven rijden, dan is er vanuit de richting Antwerpen niets aan de hand. Gaat voornamelijk om de mensen die de route Maastricht, Eindhoven en 's-Hertogenbosch aanhouden. Die zullen dan of via de A15 of via de A59 moeten rijden en dat is een aardig eindje om.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kom zondag, vertrek uit Breda, maar ga eerst mijn oudste zoon in Best ophalen en daarna gezellig met de boys ( 16 en 10 jaar ) naar DE BEURS.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij duik je dan precies in deze fuik!Pierre van Aert schreef : Ik kom zondag, vertrek uit Breda, maar ga eerst mijn oudste zoon in Best ophalen en daarna gezellig met de boys ( 16 en 10 jaar ) naar DE BEURS.
Of je moet weer terug naar Breda om de A27 te pakken, want ervaring leert dat deze omleiding eindeloos is...
Grt.
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
maarre wat (zit je hair) cut omdat tijdens de VKB te doen..
ik ga wel een alternatief zoeken idd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lokaal bekenden of goede navigatoren kunnen het rivierengebied ook passeren via diverse bruggen en pontjes.
Groetjes uit Zuid-Limburg en tot zaterdag,