Een mijlpaal voor m'n 780!
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2008 00:16 #1212448
door Henk Huisman (GAST)
Beantwoord door Henk Huisman (GAST) in topic Leuk die 780.0 op de dagteller
Hoi, Hedwig
Mooi dat die 250.000 en die 780.0 mooi op een rond getal uitkwamen dat kon je niet nog een keer over doen vooral met die honderd tal meters.
Groet Henk Huisman
Mooi dat die 250.000 en die 780.0 mooi op een rond getal uitkwamen dat kon je niet nog een keer over doen vooral met die honderd tal meters.
Groet Henk Huisman
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-09-2008 09:23 #1212457
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic Mooi!
Bedankt voor al die leuke reacties!Gelukkig sta ik niet alleen met mijn gekte zoals sommige in mijn omgeving denken.
Het moeilijkste van de dagteller was nog het onderdrukken van de neiging om de dagteller op nul te zetten telkens ik was gaan tanken. Daar ik op gas rijd en zowat elke 200 miles moet gaan tanken is dat verschillende keren bijna gebeurd.
Groeten.Hedwig
Het moeilijkste van de dagteller was nog het onderdrukken van de neiging om de dagteller op nul te zetten telkens ik was gaan tanken. Daar ik op gas rijd en zowat elke 200 miles moet gaan tanken is dat verschillende keren bijna gebeurd.
Groeten.Hedwig
19-09-2008 14:45 #1212476
door Jan Huijsmans
Het zal wel rekenen zijn geweest om exact, op de 100 m stil kunnen te staan om de foto te nemen.
(en ja, ik zou ook zo gek zijn)
Oh, vraagje, weet jij of onderhoud van een italiaan op te vragen is bij volvo italie? (o.a. de km standen...)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Gefeliciteerd
hlambrechts schreef : Bedankt voor al die leuke reacties!Gelukkig sta ik niet alleen met mijn gekte zoals sommige in mijn omgeving denken.
Groeten.Hedwig
Het zal wel rekenen zijn geweest om exact, op de 100 m stil kunnen te staan om de foto te nemen.
(en ja, ik zou ook zo gek zijn)
Oh, vraagje, weet jij of onderhoud van een italiaan op te vragen is bij volvo italie? (o.a. de km standen...)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
Moderators: Jerry Stam