Kleine tip voor Firefox gebruikers: Add-ons.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu versie 3 weer uit is, verschijnen er ook weer allerlei leuke add-ons.
Zo heb ik zelf (omdat ik regelmatig platte tekst websites bouw en onderhoud) tools als Leakmonitor, FireBug en Fasterfox.
Een handige voor velen wellicht, is ForecastFox, die als een add-on onderin je statusbalk verschijnt en heel kort en bondig aangeeft, wat voor weer het wordt, per postcode.
Zojuist heb ik de meest geweldige add-on gevonden die er is: AdBlock.Man, wat lekker, surfen zonder irritante reclamebanners.Wat het doet, is die drie regels op marktplaats en de rechterkolom ads bij google, compleet verwijderen en dat scheelt echt enorm, qua laadtijd.
De Add-On is <a href=" addons.mozilla.org/nl/firefox/downloads/....043-fx+fl+mz+ns.xpi " target="_blank">hier te downloaden.(de add-on is unsigned, maar werkt dus geweldig)Als je meer informatie wil, over de add-on, addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/10 " target="_blank">kijk je even hier.
Als je wil weten hoe google eruit ziet zonder adds, en tevens wil ontdekken hoe snel die dan is, <a href=" www.google.com/webhp?output=googleabout " target="_blank">klik je even hier.
Doe er uw voordeel mee.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zojuist geinstalleerd.
Rob K.
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Vooral als je op reis bent en alleen één of andere crummy verbinding hebt is deze addon een verademing.
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ervaringen met Opera en Chrome heb ik niet dus mijn mening is een beetje beperkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook ik ben een firefoxfan. Met mijn kolengestookte is deze add on een geweldige verbetering.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Goede tip, Bas, bedankt.Baseman schreef : Zojuist heb ik de meest geweldige add-on gevonden die er is: AdBlock.Man, wat lekker, surfen zonder irritante reclamebanners.Wat het doet, is die drie regels op marktplaats en de rechterkolom ads bij google, compleet verwijderen en dat scheelt echt enorm, qua laadtijd.
De Add-On is <a href=" addons.mozilla.org/nl/firefox/downloads/....043-fx+fl+mz+ns.xpi " target="_blank">hier te downloaden.(de add-on is unsigned, maar werkt dus geweldig)
Om niet het filter zelf te hoeven vullen kan ik deze bijbehorende add-on ook aanbevelen:
<a href=" addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1136 " target="_blank" title="filterset">ad-block filterset
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder kan ik nog melden dat het <a href=" addons.mozilla.org/nl/firefox/search?q=woorden&cat=all " target="_blank">woordenboek/spelling voor versie 3 uit is. Hoewel hij helaas op dit forum niet meer werkt (spelling checken tijdens het typen), is hij over het algemeen erg handig voor wie geen typfouten wil maken in tekstboxen op het internet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grote files "kinpt" hij in zessen en gebruikt daarmee je volledige bandbreedte van je netwerkprovider.
Jan