Kleine tip voor Firefox gebruikers: Add-ons.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 19:33 #1069855 door V700 register
Kleine tip voor Firefox gebruikers: Add-ons. is gemaakt door V700 register
Ik gebruik al vanaf versie 1.2 Firefox en ben daar dik tevreden over.In eerste instantie, werkte er java-scripts niet, maar dat is al lang geleden opgelost.
Nu versie 3 weer uit is, verschijnen er ook weer allerlei leuke add-ons.
Zo heb ik zelf (omdat ik regelmatig platte tekst websites bouw en onderhoud) tools als Leakmonitor, FireBug en Fasterfox.
Een handige voor velen wellicht, is ForecastFox, die als een add-on onderin je statusbalk verschijnt en heel kort en bondig aangeeft, wat voor weer het wordt, per postcode.
Zojuist heb ik de meest geweldige add-on gevonden die er is: AdBlock.Man, wat lekker, surfen zonder irritante reclamebanners.Wat het doet, is die drie regels op marktplaats en de rechterkolom ads bij google, compleet verwijderen en dat scheelt echt enorm, qua laadtijd.
De Add-On is <a href=" addons.mozilla.org/nl/firefox/downloads/....043-fx+fl+mz+ns.xpi " target="_blank">hier te downloaden.(de add-on is unsigned, maar werkt dus geweldig)Als je meer informatie wil, over de add-on, addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/10 " target="_blank">kijk je even hier.
Als je wil weten hoe google eruit ziet zonder adds, en tevens wil ontdekken hoe snel die dan is, <a href=" www.google.com/webhp?output=googleabout " target="_blank">klik je even hier.
Doe er uw voordeel mee.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 20:13 #1212285 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tnq
Dank je Bas.
Zojuist geinstalleerd.
Rob K.

• F.P.A.M. Schmiermann
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 20:32 #1212286 door F.P.A.M. Schmiermann
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann in topic toppertje
AdBlock is inderdaad een toppertje.
Vooral als je op reis bent en alleen één of andere crummy verbinding hebt is deze addon een verademing.
Frans

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 20:35 #1212287 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic add on
Merci, ook ik gebruik al lange tijd Mozilla firefox!

Groet Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 21:23 #1212293 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi hoor
FireFox is in staat gebleken meer met zijn browser te doen dan Microsoft en ontwikkelt af en toe leuke en (on)zinnige Add-ons.
Ervaringen met Opera en Chrome heb ik niet dus mijn mening is een beetje beperkt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 21:39 #1212295 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig man!
Bas vriend!
Ook ik ben een firefoxfan. Met mijn kolengestookte is deze add on een geweldige verbetering.

• Eric Bakker (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-09-2008 22:35 #1212300 door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic aanvulling

Baseman schreef : Zojuist heb ik de meest geweldige add-on gevonden die er is: AdBlock.Man, wat lekker, surfen zonder irritante reclamebanners.Wat het doet, is die drie regels op marktplaats en de rechterkolom ads bij google, compleet verwijderen en dat scheelt echt enorm, qua laadtijd.
De Add-On is <a href=" addons.mozilla.org/nl/firefox/downloads/....043-fx+fl+mz+ns.xpi " target="_blank">hier te downloaden.(de add-on is unsigned, maar werkt dus geweldig)

Goede tip, Bas, bedankt.
Om niet het filter zelf te hoeven vullen kan ik deze bijbehorende add-on ook aanbevelen:
<a href=" addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1136 " target="_blank" title="filterset">ad-block filterset

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2008 08:51 #1212320 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goeie tip
Dit is idd een hele relaxte tip (incl de lijst).
Verder kan ik nog melden dat het <a href=" addons.mozilla.org/nl/firefox/search?q=woorden&cat=all " target="_blank">woordenboek/spelling voor versie 3 uit is. Hoewel hij helaas op dit forum niet meer werkt (spelling checken tijdens het typen), is hij over het algemeen erg handig voor wie geen typfouten wil maken in tekstboxen op het internet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2008 19:11 #1212340 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank!
Bas, Eric, top! Handig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-09-2008 20:09 #1212346 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog een add-on
Mocht je wel eens wat downloaden dan kan ik je www.downthemall.net/ aanraden. (ik struin nogal wat newsgroups af erg handig)
Grote files "kinpt" hij in zessen en gebruikt daarmee je volledige bandbreedte van je netwerkprovider.
Jan

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC