Pink Floyd
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het hele verhaal van de Floyd duurt iets te lang om hier uit een te zetten.
Ga eens luisteren en u begrijpt waarom er nog steeds platen en CD's bij bosjes tegelijk de winkel uit vliegen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Opvoed kundige blaadjes in de 70ties vertelde je ouders dat je wanneer je kind naar Pink Floyd luisterde hij/zij wellicht aan de drugs kon zijn..........
Wij merkte daar niks van, het was immer een verdovend middel.........
Richard Wright overleden; spijtig, maar ik doe niet aan persoons verheerlijking, ieder z'n vak, waar hij overigens goed in was.
NB Arrow Clasic Rock, digitenne, veel Pink Floyd.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was indrukwekkend. maar nu terughorend past het wel bij het sfeertje van het gebouw.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 Jeroen schreef : Ik ben vorig jaar naar the Royal Pavilion in Brighton geweest, waar PF voor het eerst Dark side of the moon speelde.
Dat was indrukwekkend. maar nu terughorend past het wel bij het sfeertje van het gebouw.

Zo ben ik vorig jaar, of was het nu al weer twee jaar geleden, in Arhem geweest, waar Roger Waters Dark Side Of The Moon speelde...... ik heb echt ademloos en met kippevel genoten van deze onvoorstelbaar mooie muziek........

Zouden ze ooit nog een keer het podium op gaan?????????

Gulle Groet van de zonnige kant!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe dan ook bij de volgende aflevering van het onvolprezen later van Jools Holland, zou er een tribute komen voor Richard Wright en Pink Floyd.
dus kijken maar.
www.bbc.co.uk/programmes/b00dqx57 23 Sep 2008 22:00 BBC Two Guests lined-up for the second show include: recent Mercury Prize gold medallists Elbow, with tracks from their winning album 'Seldom Seen Kid' including 'One Day Like This';
David Gilmour, the legendary Pink Floyd guitarist, performs tunes in celebration of his live album recorded in Gdansk capturing a selection of Pink Floyd classics and numbers from his recent solo outings.
Also daughter of Nat King, Natalie Cole will be joining Jools at the piano for a chat and a song from her forthcoming album of jazz standards 'Still Unforgettable'.
After spending weeks at the top of the singles chart and causing musical controversary wherever she goes, California's Katy Perry finally makes her UK television debut and South London legend
and UK hip hop hero Roots Manuva returns to the show to perform tracks from his fourth album 'Slime & Reason'.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben in 1987 of 1988 naar de kuip geweest voor een PF concert, inderdaad ademloos geluisterd, echt heel gaaf.Miquelangelo1969 schreef : ik heb echt ademloos en met kippevel genoten van deze onvoorstelbaar mooie muziek........
heb ook de dubbel CD van die tour (Delicate Sound of Thunder) die ik maar weer eens in de auto gegooid heb......................
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rond deze zelfde periode heeft de Floyd nog gespeeld op het veldje van Werchter, Belgie, waar ook altijd het Torhout-Werchter-festival plaats vond.
Wat konden die gasten spelen: overal luidsprekers verdeeld over 4 torens, overvliegende varkens en hamers en een bijna landend vliegtuig vanwege de lichtshow. Niet zo gek natuurlijk als je 30 of 40 km van Brussel Airport speelt ...
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Maak me maar jaloers!! Wat dat betreft had ik eerder geboren willen worden!mderijke schreef :
Ik ben in 1987 of 1988 naar de kuip geweest voor een PF concert, inderdaad ademloos geluisterd, echt heel gaaf.Miquelangelo1969 schreef : ik heb echt ademloos en met kippevel genoten van deze onvoorstelbaar mooie muziek........
Maar Delicate sound en Pulse liggen standaard bij mij in de auto, en in de dvd kast, en naast de cd speler, en op mijn computer....

Gulle Groet,