Aankoopadvies 96 3.0 estate automaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
 davidvandijk schreef : <a href=" www.schmidt-gemert.nl/auto/?av=26&ps=176 "> www.schmidt-gemert.nl/auto/?av=26&ps=176
Echt een hele mooie auto. Had ik bijna gekocht, maar uiteindelijk toch de V90 bij Carlo gekocht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een uurtje of twee de grens over,of een uurtje of twee het land inmaakt me niet uit; garantie krijg je zowiezo niet op dit exemplaar.
Zit diep onderhuids onder een ruwe bolster geen blanke (volvo) pit?
Ik zie tot mijn glimlach dat er wel goed gelezen wordt op dit forum; zal ik in het vervolg ook de 960 geen 96 meer noemen?
Hartelijk dank voor julie mening, suggesties voor een exemplaar blijven van harte welkom!
David van Dijk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, die zit er vast. Vraag is hoeveel je uit moet geven om de pit naar boven te krijgen. Met een auto mbe bekende historie maak je de kans dat het een heel groot bedrag wordt wel een stuk kleinerdavidvandijk schreef : Zit diep onderhuids onder een ruwe bolster geen blanke (volvo) pit?
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ldgi2db1gzz4 "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ldgi2db1gzz4
Volgens mij zijn in ieder geval de 93' ers vraagprijzen in het buitenland niet opgekrikt door bijtellingsfenomeen.
David
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Die ziet er op de foto's inderdaad beter uit. Let wel op dat dit een MJ 92 is. Het voordeel van deze 1992'er t.o.v. een 1991'er is dat er SIPS op zit.davidvandijk schreef : Ik denk dat dit er meer op lijkt?
In MJ 1993 (dus vanaf augustus 1992) is de benzinetank vergroot van 60 naar 75 liter, is de achterbankrugleuning verhoogd met automatische hoofdsteunen en een handiger vergrendelingsmechaniek, is een bestuurdersairbag standaard geworden, is hout standaard en meestal ook de bestuurdersstoel electrisch.
Verder valt me bij deze foto's positief op dat hij als accessoires dakreling heeft (zie je niet vaak bij 965 type 1), een hondenrek, afneembare trekhaak, en een armsteun met bekerhouders. Negatief dat de achterruitewisser waarschijnlijk defect is en de uitlaat oud is of niet origineel. Ook zie ik een houder van een (oude) mobiele telefoon, zodat je waarschijnlijk met schroefgaten in je middenconsole blijft zitten. De middenconsole is niet seperaat te vervangen, maar onderdeel van het gehele dashboard.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die gaatjes kunnen ze bij Dr. Vinyl en soortgelijke bedrijven heel mooi wegwerken. Vraag maar eens aan voltomvo.Eric Bakker schreef : ...zodat je waarschijnlijk met schroefgaten in je middenconsole blijft zitten. De middenconsole is niet seperaat te vervangen, maar onderdeel van het gehele dashboard.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-