Bagage-ruimte 940 met lpg tank
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2008 14:46 #1069783
door V700 register
Bagage-ruimte 940 met lpg tank is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Ik zit een beetje in dubio, ik heb een mooie 940 sedan op lpg gezien bij autoservice zandstra in heerhugowaard, 305000 gelopen en ziet er gewoon goed uit, nou ben ik nog niet wezen kijken, maar voordat ik dat doe de volgende vraag: kun je met een lpg tank in je kofferbak nog wat bagage kwijt.
Ik heb eerder een estate gehad en daar was dat uiteraard geen probleem, maar die liep weer op benzine, en daar liep ik op leeg.
Ik hoop snel wat reacties te ontvangen.
Mvg, Niels Mulder
P.S. andere gebruikerservaringen over de 940 sedan zijn ook welkom
Ik zit een beetje in dubio, ik heb een mooie 940 sedan op lpg gezien bij autoservice zandstra in heerhugowaard, 305000 gelopen en ziet er gewoon goed uit, nou ben ik nog niet wezen kijken, maar voordat ik dat doe de volgende vraag: kun je met een lpg tank in je kofferbak nog wat bagage kwijt.
Ik heb eerder een estate gehad en daar was dat uiteraard geen probleem, maar die liep weer op benzine, en daar liep ik op leeg.
Ik hoop snel wat reacties te ontvangen.
Mvg, Niels Mulder
P.S. andere gebruikerservaringen over de 940 sedan zijn ook welkom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-09-2008 15:16 #1211884
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeeën van ruimte
Beste Niels,
Deze zomer ben ik met mijn 940 sedan, waarin een gastank zit van 85liter (extra groot dus), met mijn gehele gezin inclusief bagage naar Frankrijk op vakantie geweest.
Voor het inpakken had ik de dakkoffer vast klaar gezet maar die heb ik er niet opgezet want dat was niet nodig!
Wat zat er zoal in; 1 flightbag, 3 kingsize weekend tassen, 2 hoofdkussens, tas met gereedschap, tas met keukenspullen, tas proviand, een tafelventilator, en een heleboel ongeregelde losse spullen.
Verder is de 940 een zorgeloze reiskoets, dit is mij 5de 940 (4 sedans en 1 estate) en nooit noemenswaardige problemen gehad. Overigens waren de 740's en de 960 ook heerlijke auto's.
Kortom, lekker een 940 kopen en dan snel lid worden!
Deze zomer ben ik met mijn 940 sedan, waarin een gastank zit van 85liter (extra groot dus), met mijn gehele gezin inclusief bagage naar Frankrijk op vakantie geweest.
Voor het inpakken had ik de dakkoffer vast klaar gezet maar die heb ik er niet opgezet want dat was niet nodig!
Wat zat er zoal in; 1 flightbag, 3 kingsize weekend tassen, 2 hoofdkussens, tas met gereedschap, tas met keukenspullen, tas proviand, een tafelventilator, en een heleboel ongeregelde losse spullen.
Verder is de 940 een zorgeloze reiskoets, dit is mij 5de 940 (4 sedans en 1 estate) en nooit noemenswaardige problemen gehad. Overigens waren de 740's en de 960 ook heerlijke auto's.
Kortom, lekker een 940 kopen en dan snel lid worden!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-09-2008 17:49 #1211966
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 85ltr tank
Heb een 85 ltr G3/LPi tank achter de achterbank in mijn sedan. Reken erop dat je daarmee grotendeels een stuk kofferbak kwijt bent ter grootte van het verhoogde stukje vloer direct achter de bank/tussen de wielkasten. Misschien is er een 940 eigenaar bij jou in de buurt waar je even kunt kijken hoe groot dat stukje is. Ervoor is dan nog wat ruimte (toegankelijk via achterbank/skiluik) en aan beide zijden, daar draaien echter ook de steunen van de kofferklep in.Vind het zelf geen probleem, het mee kunnen nemen van een normale reserveband en de actieradius zijn erg fijn (kleiner bij andere tankmogelijkheden onder de vloer, waarbij je nog iets moet verzinnen voor een reserveband/middel). Maar als je met 4 of 5 volwassenen een week weg wilt is het aan de krappe kant als je dan ook nog tent/kookspullen mee wilt nemen.
Moderators: Jerry Stam