Kinderslot voorportieren, bestaat dat?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aangezien mijn kleine achterin zit, is dat dus prima.
Nu hebben we nog een auto, wat een driedeurs is, waar de kleine dus op de voorstoel mee kan (want geen bijrijdersairbag) maar mogelijk kan ze net bij de greep om de deur op en te doen.
Hierop zit geen kinderslot.
Waarom is dat eigenlijk, maar belangrijker, stel dat ze er makkelijker bij zou kunnen, zou het een serieus issue zijn.Zijn er dan middelen, mogelijk aftermarket, die de deur kunnen vergrendelen?
Ik ken ze niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus om het te vinden lijkt me een onmogelijke taak.
maar jij bent toch handig genoeg om het te kopieren van de achterportieren van de Volvo?
Hoe was de Ama?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die Amazon was oke, verlaagd, gas (loopt slecht op benzine, wegens afregeling van de Zenith-carb) brede velgen, spatlappen rondom, redelijke staat, maar gekeurd tot 15 jan 2009, en dat klopt niet, dat had 2010 moeten zijn.
Verder mist er in een kokerbalk een kopschotje, zit er een nieuw b18 blokkie in als met al, best schappelijk.
Maar goed, dan nog moet ik ergens 2500 euro ophoesten.We hebben baantechnisch beide dezelfde toekomst, denk ik, dus die heb ik helaas nog effe niet en als ik ze had, was ik wat voorzichtig met uitgeven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In wat voor situatie dan ook vind ik dat mijn kinderen ALTIJD zelf uit de auto moeten kunnen komen. Stel dat ik op links lig met mijn auto en ik kan er rechts niet uit door een kinderslot op mijn 3-deurs, omdat die dag toevallig mijn kindje mee moest. Dan moet ik eerst wachten tot iemand mij komt redden.
Nooit van z'n leven dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zodra dat zelf bedacht kan worden, kan het slot eraf. Tot die tijd, houdt ik het liever zelf in de hand.Je kunt er aan de achterkant rechts bij mij niet uit, omdat daar een stoel omgekeerd en een kind achteruitkijkend in zit.Daarom heeft Volvo een greep aan de achterklep bedacht, zodat die open kan, als je tenminste je honderek niet vastgeschroefd hebt.
Maar.....bedankt voor het meedenken....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar als op die achterklep het kinderslot geactiveerd wordt, kom je er daar ook niet zonder hulp van buiten uit.Baseman schreef : Daarom heeft Volvo een greep aan de achterklep bedacht, zodat die open kan, als je tenminste je honderek niet vastgeschroefd hebt.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ook dat is waar.Mathy schreef : Hallo Bas
Maar als op die achterklep het kinderslot geactiveerd wordt, kom je er daar ook niet zonder hulp van buiten uit.Baseman schreef : Daarom heeft Volvo een greep aan de achterklep bedacht, zodat die open kan, als je tenminste je honderek niet vastgeschroefd hebt.
Groetjes
Mathy
Als voorlopige workaround:
Je kan toch ook de deur op slot doen (knopje dicht?)
Dan is ie met twee keer trekken aan de hendel binnen pas open.
Dus bij een keer heb je nog een stop en waarschuuw moment (for the time being)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat rij jij voor merk, dat dat zo werkt?Eén ruk aan de hendel en de deur is echt open hoor.Jeroen schreef : Je kan toch ook de deur op slot doen (knopje dicht?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
proef op de som met de fiësta nemen?Baseman schreef :
Wat rij jij voor merk, dat dat zo werkt?Eén ruk aan de hendel en de deur is echt open hoor.Jeroen schreef : Je kan toch ook de deur op slot doen (knopje dicht?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat wilde je precies testen? (Fiesta MK3, 1996)