XC60 in LIV

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2008 18:01 #1069384 door V700 register
XC60 in LIV is gemaakt door V700 register
Wellicht kent u het Volvo Lifestyleblad LIV.
Zo nee, gaat eens bij de dealer kijken want wat er deze keer in staat: de nieuwe XC60.
Volvo heeft erg z'n best gedaan om er een mooi artikel van te maken. Sterker nog, het hele blad staat vol met XC60. Plus nog bijkomende zaken de doorgaans altijd geschreven worden.
Gaat dat zien, gaat dat lezen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-08-2008 19:48 #1209815 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tractor
Of het nou een grote tractor(xc90) of kleine betreft (xc60) ik hoef geen van allen en kan wat ik er aan preview van gezien heb ook niet echt zeggen dat ik er nou warm van wordt. Het is gewoon een trend volgertje....
Dus nee sorry ik zal niet een kilometer of 30 gaan rijden om een tractor te bewonderen... Al is het natuurlijk wel weer een mooi excuus om van m'n eigen schoonheid te genieten, gaat voor mij toch niks boven een 7/9 serie Volvo.
De gloednieuwe(nog geen 500km) Niksan Notegeval waar ik van de  week mee op pad moest voor de baas is ook zoiets, een moderne ramp. Waar Volvo ruim 20 jaar geleden al fijne stoelen maakte kunnen die rare jappen het nogsteeds niet bijvoorbeeld... En dan bouwen ze een auto met te weinig beenruimte voorin en genoeg beenruimte achterin, alleen kan ik nog niet achterin zitten omdat het dak 10 of 15 cm te laag is.....

Ik kan alleen maar dit zeggen, wij als Volvo rijders zijn gewoon verwent.... 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2008 01:08 #1209844 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Note
Hallo Boris

Fat Rat schreef : Ik kan alleen maar dit zeggen, wij als Volvo rijders zijn gewoon verwent....

Volgens mij zijn we verwend, maar dat terzijde.
Hmm, zo'n NN doet dus niet alleen pijn aan je ogen. En je hart.
Maar goed, hij is voor een ander soort mensen gedacht. Categorie: "Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, waarmee ik van A naar B wil komen".
Groetjes
Mathy
PS stoelen eruit slopen en op de achterbank gaan zitten (zie "Police Academy I", de rijles van Hightower) is dus ook al geen optie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2008 11:13 #1209855 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In de bus
Ik kreeg het blad afgelopen donderdag/vrijdag in de bus.
Inderdaad een mooi blad, de XC60 is een mooie wagen en wordt zeer zeker geen mini tractor, de 1:1 display bij de dealer laat toch echt wel een volwassen auto zien maar naast de XC90 zal hij wel wat klein lijken.
In ieder geval lijkt het me wel wat om eens een dagje of wat met zo'n ding te spelen..........
Hij zal ook wel mooi op mijn parkeerplaats staan, qua naam past hij in ieder geval goed bij mijn adres.
Groeten uit XC

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2008 17:56 #1209906 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spelfoutje?

Mathy schreef :

Fat Rat schreef : Ik kan alleen maar dit zeggen, wij als Volvo rijders zijn gewoon verwent....

Volgens mij zijn we verwend, maar dat terzijde.

Mathy schreef : Categorie: "Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, waarmee ik van A naar B wil komen".

Spelfoutje kan nog, maar een verkeerde samenvoeging doet mij ook knap pijn aan de ogen, Mathy...... 
Ik had het trouwens gezien, die Liv, met de melding voorop, dat er met de XC-nogwat nooit meer voetgangers aangereden kunnen worden..... Gelukkig hou ik niet van uitdagingen, anders ging ik voor een proefrit....;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2008 21:07 #1209921 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic toch heb je een probleem
Het is een beetje flauw maar je hebt erg weinig buren om al dat moois te laten zien.

Of je hebt weer plannen om naar een Vinex te verhuizen ...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2008 22:49 #1209937 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet mijn fout
Hallo Bas

Baseman schreef :

Mathy schreef : Categorie: "Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, waarmee ik van A naar B wil komen".

Spelfoutje kan nog, maar een verkeerde samenvoeging doet mij ook knap pijn aan de ogen, Mathy......

Je zult het misschien niet geloven, maar deze categorie mensen zegt: "vervoersmiddel" en niet "vervoermiddel". Kan ik ook niks aan doen.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-08-2008 23:40 #1209943 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan me niet schelen

MSuidgeest schreef : Het is een beetje flauw maar je hebt erg weinig buren om al dat moois te laten zien.

Ik koop de wagen voor mezelf, niet voor m'n buren,tenzij ze mee willen betalen aan het "opleuken" van de buurt.........

MSuidgeest schreef : Of je hebt weer plannen om naar een Vinex te verhuizen ...

Nee, dat echt niet..............

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2008 09:04 #1210361 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940 Turbo in de LIV
Als je het blad goed doorbladert kom je ook een foto tegen van een Volvo 940 Turbo na een ontmoeting met de shredder, men noemt hem het ijsblokje vanwege de afmetingen...
Joris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2008 10:18 #1210366 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In het echt gezien!!
Ik heb al een keer twee stuks van xc60 in het wild mogen en kunnen bewonderen. Dat was in Belgie.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC