XC60 in LIV
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zo nee, gaat eens bij de dealer kijken want wat er deze keer in staat: de nieuwe XC60.
Volvo heeft erg z'n best gedaan om er een mooi artikel van te maken. Sterker nog, het hele blad staat vol met XC60. Plus nog bijkomende zaken de doorgaans altijd geschreven worden.
Gaat dat zien, gaat dat lezen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus nee sorry ik zal niet een kilometer of 30 gaan rijden om een tractor te bewonderen... Al is het natuurlijk wel weer een mooi excuus om van m'n eigen schoonheid te genieten, gaat voor mij toch niks boven een 7/9 serie Volvo.
De gloednieuwe(nog geen 500km) Niksan Notegeval waar ik van de week mee op pad moest voor de baas is ook zoiets, een moderne ramp. Waar Volvo ruim 20 jaar geleden al fijne stoelen maakte kunnen die rare jappen het nogsteeds niet bijvoorbeeld... En dan bouwen ze een auto met te weinig beenruimte voorin en genoeg beenruimte achterin, alleen kan ik nog niet achterin zitten omdat het dak 10 of 15 cm te laag is.....
Ik kan alleen maar dit zeggen, wij als Volvo rijders zijn gewoon verwent....
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij zijn we verwend, maar dat terzijde.Fat Rat schreef : Ik kan alleen maar dit zeggen, wij als Volvo rijders zijn gewoon verwent....
Hmm, zo'n NN doet dus niet alleen pijn aan je ogen. En je hart.
Maar goed, hij is voor een ander soort mensen gedacht. Categorie: "Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, waarmee ik van A naar B wil komen".
Groetjes
Mathy
PS stoelen eruit slopen en op de achterbank gaan zitten (zie "Police Academy I", de rijles van Hightower) is dus ook al geen optie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inderdaad een mooi blad, de XC60 is een mooie wagen en wordt zeer zeker geen mini tractor, de 1:1 display bij de dealer laat toch echt wel een volwassen auto zien maar naast de XC90 zal hij wel wat klein lijken.
In ieder geval lijkt het me wel wat om eens een dagje of wat met zo'n ding te spelen..........
Hij zal ook wel mooi op mijn parkeerplaats staan, qua naam past hij in ieder geval goed bij mijn adres.
Groeten uit XC
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Volgens mij zijn we verwend, maar dat terzijde.Fat Rat schreef : Ik kan alleen maar dit zeggen, wij als Volvo rijders zijn gewoon verwent....
Spelfoutje kan nog, maar een verkeerde samenvoeging doet mij ook knap pijn aan de ogen, Mathy......Mathy schreef : Categorie: "Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, waarmee ik van A naar B wil komen".
Ik had het trouwens gezien, die Liv, met de melding voorop, dat er met de XC-nogwat nooit meer voetgangers aangereden kunnen worden..... Gelukkig hou ik niet van uitdagingen, anders ging ik voor een proefrit....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je zult het misschien niet geloven, maar deze categorie mensen zegt: "vervoersmiddel" en niet "vervoermiddel". Kan ik ook niks aan doen.Baseman schreef :
Spelfoutje kan nog, maar een verkeerde samenvoeging doet mij ook knap pijn aan de ogen, Mathy......Mathy schreef : Categorie: "Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, waarmee ik van A naar B wil komen".
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik koop de wagen voor mezelf, niet voor m'n buren,tenzij ze mee willen betalen aan het "opleuken" van de buurt.........MSuidgeest schreef : Het is een beetje flauw maar je hebt erg weinig buren om al dat moois te laten zien.
Nee, dat echt niet..............MSuidgeest schreef : Of je hebt weer plannen om naar een Vinex te verhuizen ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Joris
- V700 register
- Nieuw lid
-