vincode
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 14:46 #1069312
door V700 register
vincode is gemaakt door V700 register
Hallo allemaal,Enkele weken geleden is er bij mijn 940 een gasinstalatie ingebouwd,dit netjes doorgegeven aan de verzekering en vandaag een nieuw polisblad ontvangen.
Wat blijkt,de 940 sedan is opeens een estate geworden.bij rdw op de site gekeken en daar staat,dat het een combinatiewagen is,dus estate.De vindecoder van onze site zegt,
dat ik een niet ondersteunde fabrikantcode heb.Kan iemand dit voor mij nakijken? Ik denk vooral aan Hedwig.Gegevens,Volvo 940 b230 ft.
Kenteken,SF-RF-54.Vincode,yv1944866w1247558. Je gaat meteen het ergste denken zoals,de wagen zal toch niet omgecat zijn.Ik hoor van jullie.
Groeten,Herman.
Wat blijkt,de 940 sedan is opeens een estate geworden.bij rdw op de site gekeken en daar staat,dat het een combinatiewagen is,dus estate.De vindecoder van onze site zegt,
dat ik een niet ondersteunde fabrikantcode heb.Kan iemand dit voor mij nakijken? Ik denk vooral aan Hedwig.Gegevens,Volvo 940 b230 ft.
Kenteken,SF-RF-54.Vincode,yv1944866w1247558. Je gaat meteen het ergste denken zoals,de wagen zal toch niet omgecat zijn.Ik hoor van jullie.
Groeten,Herman.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 14:49 #1209356
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Hoofdletters!
Hoi Herman,

het was mij opgevallen dat wanneer ik hier op de site mijn VIN-code wilde intoetsen, ik wel HOOFDLETTERS moest gebruiken om resultaat te krijgen. Zou dat het misschien kunnen zijn?

Gulle Groet,

het was mij opgevallen dat wanneer ik hier op de site mijn VIN-code wilde intoetsen, ik wel HOOFDLETTERS moest gebruiken om resultaat te krijgen. Zou dat het misschien kunnen zijn?

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 14:52 #1209358
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jouw
Als er in jouw VIN 944 staat, is het inderdaad een sedan code. Zie ook <a href="/node/15789">hier</a>. Code intypen met YV kan wel eens beter willen dan yv.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 14:59 #1209360
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vincode
Hallo Miquel,je hebt helemaal gelijk,met hoofdletters krijg ik wel de gegevens en daar uit blijkt dat het toch om een sedan gaat.Ik heb ook nog het garantiebewijs waarin staat dat een 944 is.
Nu maar de rdw inlichten. Groeten,Herman.
Nu maar de rdw inlichten. Groeten,Herman.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 15:05 #1209361
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Schrikken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 15:31 #1209365
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belastingklasse
Het verschil tussen sedan en estate kan ook het verschil tussen twee belastingklassen zijn....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-08-2008 19:42 #1209381
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sedan wordt estate kan goedkoper zijn voor verz.
Als je auto nu ineens een Estate is geworden zou het wel eens kunnen zijn dat je verzkeringspremie lager is.
Wat blijkt namelijk nadat ik een station had vervangen door een sedan in dit geval wel van een 740 Estate naar 940 Sedan vondt ik het eigenlijk vreemd dat ik een paar tientjes meer moest betalen.
Hierop de verz. mij zelf gebeld en zij gaven als antwoord dat Estate's vaker goedkoper zijn dan een sedan uitvoering voor wat bij mij betreft een WA verz.
Dus een omgebouwde sedan naar estate(op papier dan) zou ineens geld opleveren.
Wat blijkt namelijk nadat ik een station had vervangen door een sedan in dit geval wel van een 740 Estate naar 940 Sedan vondt ik het eigenlijk vreemd dat ik een paar tientjes meer moest betalen.
Hierop de verz. mij zelf gebeld en zij gaven als antwoord dat Estate's vaker goedkoper zijn dan een sedan uitvoering voor wat bij mij betreft een WA verz.
Dus een omgebouwde sedan naar estate(op papier dan) zou ineens geld opleveren.
Moderators: Jerry Stam