Factor!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wauw! prachtige pagina. Super foto van mn 960! Ik krijg daar een heel trots gevoel van..........De hele factor staat trouwens vol met leuke artikelen. Klasse gedaan Maarten, ziet er weer buitengewoon uit!mderijke schreef :
Blader maar eens door naar pag 30.......................Hans L schreef : De factor! Jottum!
Leuker kan ik het niet maken, hooguit kleurrijker........
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ook tot mijn verbazing lag de Factor 700 vanmorgen bij de post. Jammer dat pagina's 16 en 37 niet echt geweldig uit de drukpers gekomen zijn.
En dat we nu weten wie "De Lodewijkjes" zijn. Achteraf vallen een aantal dingen wel op hun plaats natuurlijk.
En die film. Had ik me daar niet ook voor opgegeven? Misschien dat er in het heuvelachtige zuiden nog wel ergens een mooi plekje is voor een opname. En ik vermoed dat er ook nog wel wat leden hier in de wat wijdere omtrek te strikken zijn om het plaatje te vullen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
He Mathy, je geniet toch wel van de factor hoop ik?Mathy schreef : Hallo Volvisti
Ook tot mijn verbazing lag de Factor 700 vanmorgen bij de post. Jammer dat pagina's 16 en 37 niet echt geweldig uit de drukpers gekomen zijn.
En dat we nu weten wie "De Lodewijkjes" zijn. Achteraf vallen een aantal dingen wel op hun plaats natuurlijk.
En die film. Had ik me daar niet ook voor opgegeven? Misschien dat er in het heuvelachtige zuiden nog wel ergens een mooi plekje is voor een opname. En ik vermoed dat er ook nog wel wat leden hier in de wat wijdere omtrek te strikken zijn om het plaatje te vullen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat een zelfbeheersing, mijn complimenten.........ceesvane schreef : Bewaar hem nu wel tot het moment dat ik in m'n hangmat lig ergens in Frankrijk.
Maar hoewel hij veel dikker is als normaal zou ik toch maar een paar extra boeken meenemen, anders lig je wel erg kort in je hangmat. Hij is nou ook weer niet zo dik dat je er drie weken in kan lezen......................
- V700 register
- Nieuw lid
-
En een mooie voorpagina..960 estate 1996 schreef : en Siebren zijn 780 op voorpagina.
(Afgelopen zaterdag bij Volvodealer Broekhuis in Ermelo ook al veel aandacht gekregen. Blijkbaar viel de 780 in de smaak. Ook nog eens 30% korting gekregen op de bestelde onderdelen dankzij het clublidmaatschap..)