autoambulance
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2008 20:17 #1066193
door V700 register
autoambulance is gemaakt door V700 register
Weet iemand dat? Bestaan er autoamulances (te huur) die ik achter de V90 mag hangen (1800kg op kenteken) zodat ik legaal met mijn kleine rijbewijs een klein auto'tje naar huis kan halen?
gr Martijn
gr Martijn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2008 20:29 #1206988
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja hoor
even rekening houden met gewichten.
zonder rijbewijs E mag je combinatie niet meer wegen dan 3.5 ton, waarbij aanhanger (laadvermogen + leeg gewicht) niet zwaarder mag zijn dat de auto die m trekt. voor een volvo dus 1400-1500 kilo. met rijbewijs E mag je meer, dan vormt de auto de beperking (1800 kg trekken).
ik heb bij boels gewerkt als zaterdag hulp, zij hadden ze wel. even rondkijken kan wel lonen, misschien niet in prijs, wel in voorwaarden (bij boels bijv. minimaal hele dag)
zonder rijbewijs E mag je combinatie niet meer wegen dan 3.5 ton, waarbij aanhanger (laadvermogen + leeg gewicht) niet zwaarder mag zijn dat de auto die m trekt. voor een volvo dus 1400-1500 kilo. met rijbewijs E mag je meer, dan vormt de auto de beperking (1800 kg trekken).
ik heb bij boels gewerkt als zaterdag hulp, zij hadden ze wel. even rondkijken kan wel lonen, misschien niet in prijs, wel in voorwaarden (bij boels bijv. minimaal hele dag)
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-07-2008 20:44 #1206990
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Autoambulance
Hallo Marijn,
Stuur even een pb-tje met wat meer gegevens, o.a. datum. Ik heb er wel een ter beschikking. Kost niks.
Gr., GJ.
Stuur even een pb-tje met wat meer gegevens, o.a. datum. Ik heb er wel een ter beschikking. Kost niks.
Gr., GJ.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2008 22:12 #1207077
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog een aandachtspunt
Met die 1800 KG achter je auto moet je ook niet harder rijden dan 70 km/h en een goede en extra automaat-koeler gemonteerd hebben.
Wat Volvo exact adviseert, staat in uw instructieboekje.
Wat Volvo exact adviseert, staat in uw instructieboekje.
Moderators: Jerry Stam