Hemel 740 sedan vandaag opnieuw bekleed in H&M loods
- V700 register
- Nieuw lid
-
In latijns amerika wellicht...Macs schreef :
Daarom is het, denk ik, tegenwoordig een populaire bezigheid....960 estate 1996 schreef : (Frits die nog haai is van het lijm snuiven)
Grt.
Maurits
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mmmm, misschien voor op de clubavonden in de loods? Geven we de pot door ughf...960 estate 1996 schreef : (Frits die nog wat lijm over heeft voor als er nog iemand wil snuiven)
Na een paar genoeglijke uurtjes gaan we elkaar dan namen geven: 740metnieuwehemeldiealtijdsnuift of... hansdewittediealtijdtoetert
Ik hou op...
Grt.
Maurits
(die nog steeds met z'n hoofd in de 760 hemel zit, of eigenlijk gewoon met z'n hoofd in de wolkenloze hemel)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je Siebren wel weer meegenomen toch, of staat 'ie nog steeds vast?960 estate 1996 schreef : Als je morst gaat het er niet meer af
Siebren liet druppel op zijn schoen vallen en ging er gelijk niet meer af.
Lijkt wel KOENRAADSKLEEFPASTA (van pippie langkous)
Enne, Pippie Langkous is mij erg sympathiek, komt tenslotte ook uit Zweden, maarre, ben jij daar niet een beetje te oud voor?
Grt.
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
Macs schreef :
Heb je Siebren wel weer meegenomen toch, of staat 'ie nog steeds vast?960 estate 1996 schreef : Als je morst gaat het er niet meer af
Siebren liet druppel op zijn schoen vallen en ging er gelijk niet meer af.
Lijkt wel KOENRAADSKLEEFPASTA (van pippie langkous)
Enne, Pippie Langkous is mij erg sympathiek, komt tenslotte ook uit Zweden, maarre, ben jij daar niet een beetje te oud voor?
Grt.
Maurits
Ja Siebren is weer mee (alleen zijn schoen staat er nog)
Pippie en te oud ??? ( Kids kijken wel snappie ) En stukje van KOENRAADS KLEEFPASTA is altijd erg leuk al zeg ik hetzelf.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelden gezien dat iemand in zo korte tijd een halve koe naar binnen kon werken!
Trouwens, als jij bij het clubje nieuwe hemelbestormers gaat horen met Edelweiss praat je ook wel anders....
Peace Man!
Grt.
Maurits

- V700 register
- Nieuw lid
-
Frits is van de leeftijd (net als ik) die Pipi nog hebben gezien toen het de eerste keer in NL werd uitgezonden, en niet in de zoveelste herhaling.................Macs schreef : Enne, Pippie Langkous is mij erg sympathiek, komt tenslotte ook uit Zweden, maarre, ben jij daar niet een beetje te oud voor?
Maar inderdaad leuk om te zien dat de huidige jeugd nog net zoveel plezier er aan beleefd als wij vroeger..................