Jackpot: Wat zou je doen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2008 23:03 #1206454
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hmhm
Op autogebied:De estate helemaal opknappen en verder afmaken (verlagen, galaxy's, noisekillers en nog wat)Mooie S90 er bij (de meest luxe die ik op dat moment kan krijgen)Alfa Romeo Giulia uit de eerste serie met twee liter blokAlfa Romeo Spider uit 1992Alfa Romeo 75 3.0 V6Lancia Thesis 3.2 V6 automaatLancia Thema 8.32Lancia Delta Integrale EVO2 in martini kleurenLancia Thema 3.0 V6 AutomaatRenault Grand Espace 3.5 V6Renault Safrane BiturboCitroen CX Prestige AutomaatCitroen C6Hummer H1 SofttopTriumph TR6Donkervoort D8 225
En verder:Huisje/appartement in 't centrum van AmsterdamHuis in OverveenHuis langs de Amstel met grote garageHuis in ItaliëHuis in Zuid-Frankrijk
Moet wel lukken toch? Verder doe ik niks aan liefdadigheid en ga ik ook nooit meer werken als 't even kan.
En verder:Huisje/appartement in 't centrum van AmsterdamHuis in OverveenHuis langs de Amstel met grote garageHuis in ItaliëHuis in Zuid-Frankrijk
Moet wel lukken toch? Verder doe ik niks aan liefdadigheid en ga ik ook nooit meer werken als 't even kan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2008 23:08 #1206455
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de vrije loop..
Doe dan ook nog maar een V70 Classic R in laser blue pearl.
Een Bordeaux rode S80 T6 Executive
Een 760 executive.
Een Tatra 813, would love to see and hear that air cooled 17.64\19L V12 running. Ben geen diesel-fan voor personenwagens, maar zo'n zware luchtgekoelde diesel is wel heul gaaf.
Een trial-truck\off roader special met een FH16/660 Blok en in 8X8 uitvoering met bij voorkeur 4 sturende portaal assen en en en....
Een Bordeaux rode S80 T6 Executive
Een 760 executive.
Een Tatra 813, would love to see and hear that air cooled 17.64\19L V12 running. Ben geen diesel-fan voor personenwagens, maar zo'n zware luchtgekoelde diesel is wel heul gaaf.
Een trial-truck\off roader special met een FH16/660 Blok en in 8X8 uitvoering met bij voorkeur 4 sturende portaal assen en en en....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2008 23:14 #1206456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat zou je doen...

Ik zou een Volvo S90 kopen, deze helemaal laten reviseren en dus nieuwe LATEN maken, en voorzien van G3
Daarnaast zou ik het huisje kopen waar ik vorig weekend was in Spanga, met 9000 m2 tuin, waarde?? hooguit 6 ton,veel meer niet, in elk geval wel gewoon doorwerken
Ik zou een Volvo S90 kopen, deze helemaal laten reviseren en dus nieuwe LATEN maken, en voorzien van G3
Daarnaast zou ik het huisje kopen waar ik vorig weekend was in Spanga, met 9000 m2 tuin, waarde?? hooguit 6 ton,veel meer niet, in elk geval wel gewoon doorwerken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2008 23:46 #1206461
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat zou je doen?
Mijn huis verkopen en verhuizen naar Frankrijk.
Nee echt, punt.
Nee echt, punt.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2008 23:56 #1206462
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Ook niet!
Geen lot,
Ik heb alles al wat ik wil hebben.
Gewoon bij elkaar "gewerkt"
Ik heb alles al wat ik wil hebben.
Gewoon bij elkaar "gewerkt"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2008 09:48 #1206473
door V700 register
Ow jah die Lagonda:
<a href=" www.aorc.be/710_27_nl.html " target="_blank">
www.aorc.be/710.27.02.jpg
" border="0" alt="heirman" width="640" height="480" />
Beantwoord door V700 register in topic zo groot al een huis
ja hoor noem een drophead coupé maar geen auto!edebree schreef : was " op autogebied "
Ow jah die Lagonda:
<a href=" www.aorc.be/710_27_nl.html " target="_blank">
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2008 11:21 #1206477
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tja
Heb geen lot, maar mijn vrouw en dochters zijn 3 loten uit de loterij 
Voor het kleine stukken werk zou ik een 2CV uit 2008 willen hebben; gas is voor die afstanden vermoedelijk niet handig;
Voor de kleinere stukken, als het koud of nat is, een LandCruiser met dikke 6 cylinder diesel (4.2) met LPG conversie en extra milieubescherming; lang model met losse banken aan de zijkanten aan de achterkant. Ik geloof dat zo'n ding een Gazelle heet en uit Duits- of Zwitserland komt. Uiteraard is dit dan ook de vakantie auto..
Voor het rijden van wat grotere afstanden:
Volvo 945, automaat, bout en moer restauratie , met km teller richting 000.000 omgebouwd naar CNG
Mercedes SL450 CNG of LPG
en voor de lol
Bentley 8 liter met robot schakel installatie, omdat ik nu eenmaal niet meer kan schakelen.. Maar misschien is een keer rijden al te veel...Aston Marton Lagonda, met werkende electronica. in deep donkerblauw met havermout kleuring leer, dark blue piping natuurlijk, en -als mijn dierbare niet oplet- een chauffeuse met benen tot aan haar oksels en een micro jurkje. Typediploma geen bezwaar.(Lijkt me schitterend om zo ergens aan te komen; wil ik wel een zonnebril op natuurlijk
)
Voor het kleine stukken werk zou ik een 2CV uit 2008 willen hebben; gas is voor die afstanden vermoedelijk niet handig;
Voor de kleinere stukken, als het koud of nat is, een LandCruiser met dikke 6 cylinder diesel (4.2) met LPG conversie en extra milieubescherming; lang model met losse banken aan de zijkanten aan de achterkant. Ik geloof dat zo'n ding een Gazelle heet en uit Duits- of Zwitserland komt. Uiteraard is dit dan ook de vakantie auto..
Voor het rijden van wat grotere afstanden:
Volvo 945, automaat, bout en moer restauratie , met km teller richting 000.000 omgebouwd naar CNG
Mercedes SL450 CNG of LPG
en voor de lol
Bentley 8 liter met robot schakel installatie, omdat ik nu eenmaal niet meer kan schakelen.. Maar misschien is een keer rijden al te veel...Aston Marton Lagonda, met werkende electronica. in deep donkerblauw met havermout kleuring leer, dark blue piping natuurlijk, en -als mijn dierbare niet oplet- een chauffeuse met benen tot aan haar oksels en een micro jurkje. Typediploma geen bezwaar.(Lijkt me schitterend om zo ergens aan te komen; wil ik wel een zonnebril op natuurlijk
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2008 15:47 #1206501
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic De jackpot?
Wat ik zou doen, op auto gebied, met de jackpot?

Skepp naar een revisie bedrijf brengen en, met mijn neus er bovenop, haar van onder tot boven en van links naar rechts 'nieuw' laten maken!
Een zwarte P1800 met een 'gouden' motortje, en rood leren bekleding, voor de vrouw.
Een tweede 940 GLE (Estate) helemaal laten tune'en, en er een echt racemonster van laten maken (600PK en 600nM oid), maar dan niet zichtbaar van de buitenkant.
En dan uiteraard een hele grote schuur mét werkplaats én brug om de boel zelf te onderhouden........
Géén Jackpot??? Ben en blijf ik gelukkig!

Gulle Groet,

Skepp naar een revisie bedrijf brengen en, met mijn neus er bovenop, haar van onder tot boven en van links naar rechts 'nieuw' laten maken!
Een zwarte P1800 met een 'gouden' motortje, en rood leren bekleding, voor de vrouw.
Een tweede 940 GLE (Estate) helemaal laten tune'en, en er een echt racemonster van laten maken (600PK en 600nM oid), maar dan niet zichtbaar van de buitenkant.
En dan uiteraard een hele grote schuur mét werkplaats én brug om de boel zelf te onderhouden........
Géén Jackpot??? Ben en blijf ik gelukkig!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2008 19:19 #1206507
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verkocht
Alle Volvo's weg doen en een echte auto kopen.
Wart

Wart

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2008 23:03 #1206530
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de auto dan ...
Een S90 kopen.
Inmiddels heb ik de laatste 4 jaar dat ik lid ben een aantal mooie S-en gezien om er ook een te willen bezitten.
Mijn vrouw zou graag een XC90 willen rijden want tijdens een voor-introductie in Beesd had ze bijna een handtekening gezet.
Maar nogmaals: liever een bescheiden prijs dan vele miljoenen.
Inmiddels heb ik de laatste 4 jaar dat ik lid ben een aantal mooie S-en gezien om er ook een te willen bezitten.
Mijn vrouw zou graag een XC90 willen rijden want tijdens een voor-introductie in Beesd had ze bijna een handtekening gezet.
Maar nogmaals: liever een bescheiden prijs dan vele miljoenen.
Moderators: Jerry Stam