Kan ik straffeloos de zaag in mijn dashboard zetten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2008 23:58 #1066020
door V700 register
Kan ik straffeloos de zaag in mijn dashboard zetten? is gemaakt door V700 register
Waarmee ik eigenlijk bedoel, wat zit er onder de bult, midden op mijn dashboard, zeg maar tussen de ventilatieopeningen aan de interieurzijde en die die op het raam gericht zijn?
Zou het kunnen dat daar een centimeter of 5 ruimte onder zit, waar niet onder zit?
Wellicht kunnen de heren demonteurs melden welke ontdekkingen er waren tijdens demontagen van de auto?Ik heb ECC en 2 x Airbags maar hoop dat die niet in de weg zitten.Ventilatiekanalen zitten er volgens mij ook niet onder, toch?Het gaat om een vierkant gat (klep), van 16 cm breed en 10 cm in de lengterichting van de auto en een cm of 5 het dashboard in, diep dus, feitelijk.
Iemand?
Zou het kunnen dat daar een centimeter of 5 ruimte onder zit, waar niet onder zit?
Wellicht kunnen de heren demonteurs melden welke ontdekkingen er waren tijdens demontagen van de auto?Ik heb ECC en 2 x Airbags maar hoop dat die niet in de weg zitten.Ventilatiekanalen zitten er volgens mij ook niet onder, toch?Het gaat om een vierkant gat (klep), van 16 cm breed en 10 cm in de lengterichting van de auto en een cm of 5 het dashboard in, diep dus, feitelijk.
Iemand?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2008 07:54 #1206029
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen idee
maar is het voor een navigatie/multimedia scherm ??
ik kan me eigenlijk niets anders bedenken wat ongeveer dat formaat heeft, wat je op die plek zou willen hebben...
ik kan me eigenlijk niets anders bedenken wat ongeveer dat formaat heeft, wat je op die plek zou willen hebben...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2008 08:13 #1206031
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roos.
Wearlijk enen schot in den roosch, Henk......henk 940LPT schreef : maar is het voor een navigatie/multimedia scherm ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2008 11:29 #1206038
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dashje zoeken op de sloop
gewoon een keer een dashje zoeken op de sloop?
of wellicht dat er nog ergens een ligt.
lijkt me interessant.
of wellicht dat er nog ergens een ligt.
lijkt me interessant.
- Maarten Varewyck
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-07-2008 13:11 #1206047
door Maarten Varewyck
Beantwoord door Maarten Varewyck in topic kastje
Vorige week heb ik die van mij helemaal uiteen gehaald. Maar ik heb wel niks van airbags en airco enzo.. het beste is te kijken als je je handschoenkastje er even uithaalt. dan kan je met je hand onder je dashboard voelen. Er zitten daar vrij veel buizen en dergelijke voor de ventilatiemonden, zowel diegene die in je gezicht blazen, als diegene die de voorruit ontwasemen. Maar of die juist onder dát plekje lopen, kan ik je niet zeggen...Ik kan je dus jammergenoeg geen 100% zekerheid geven of er daar iets onder zit..Ik zou wel best eens je kastje er uithalen en eens voelen, voordat ik er de zaag zou inzetten!
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-07-2008 15:04 #1206137
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Weinig ruimte
Hoi Bas,

ik heb toevallig vandaag mijn tellerunit er even uit gehad en toen moest ik aan je denken. Maar euh, weinig ruimte hoor daar, er lopen ventilatie buizen voor de blaasmonden in het midden en naar de linkerkant. Ik heb geen ECC maar achter mijn kachelbedieningsunit zit ook niet echt veel ruimte, ik kon er nauwelijks mijn hand tussen krijgen.

Ik hoop je hier iets verder mee geholpen te hebben.

Gulle Groet,

ik heb toevallig vandaag mijn tellerunit er even uit gehad en toen moest ik aan je denken. Maar euh, weinig ruimte hoor daar, er lopen ventilatie buizen voor de blaasmonden in het midden en naar de linkerkant. Ik heb geen ECC maar achter mijn kachelbedieningsunit zit ook niet echt veel ruimte, ik kon er nauwelijks mijn hand tussen krijgen.

Ik hoop je hier iets verder mee geholpen te hebben.

Gulle Groet,

Moderators: Jerry Stam