Succesvolle meeting in Langezwaag

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2008 23:21 #1205033 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geweldig
Wij vonden het een hele leuke dag, Black Pearl en ik. We hebben genoten van elkaar, heerlijk stukkie tuffen, lekker rustig met z'n twee op pad. Dan onderweg even stoppen voor een kleine lunch, kopje koffie en een shaggie, wat kan het leven toch mooi zijn.
De ontvangst in Langezwaag was allerhartelijkst, wij voelden ons echt welkom - hoezo stugge noorderlingen?
Lekker gekletst over onze auto's: dat biesje hier, dat heb ik niet, die middenconsole is toch anders, is dat houten paneeltje origineel, hoe zit dat met de standkachel, jouw LPG-installatie is toch anders dan de mijne, kortom: geweldig.
Time flies when you're having fun, want het was zo maar 4 uur. Tijd om afscheid te nemen en de thuisreis te aanvaarden. Dat ging weer voorspoedig, alleen even aan het zoeken geweest naar de juiste route naar Heerenveen, was mij goed uitgelegd, maar dat is nog geen garantie voor de juiste uitvoering, zoals al snel bleek.
Onderweg nog een paar keer gestopt voor de geneugten des levens, om vervolgens aan te moeten zien dat het Nederlands elftal het onderspit moest delven... Jammer maar helaas.
De meeting vonden wij bijzonder geslaagd, chapeau voor de organisatie! Dank hiervoor, en wellicht snel tot een volgende keer.
Groetz,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2009 20:33 #1230219 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wanneer weer?? ben nou
wanneer weer??
ben nou siemen al 3x tegengekomen waarvan 1x met de 740 (en toch ziet ie je niet :P)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC