Kent iemand deze auto?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2008 22:29 #1065793 door V700 register
Kent iemand deze auto? is gemaakt door V700 register
Volgens mij heb ik deze auto al een aantal malen bij verschillende bedrijven te koop zien staan, kent iemand deze auto? Zou iemand uit de buurt van Velthoven eens voor mij bij deze auto willen kijken? auto.marktplaats.nl/volvo/170276450-volv...1%2BQL87kap&fs=1

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-06-2008 22:39 #1204220 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Uitgewoond!
Hoi Johan,

Volgens mij heb ik die auto ook bekeken toen ik op zoek was naar een Volvo (feb. 2008) en als het dezelfde is lijkt het mij niets. Tenminste, die ik bekeken heb was een echt uitgewoonde bak en het leek alsof er twee paarden in hadden gewoond. Het verhaal van dat de kilometerstand véél minder zou zijn vond ik niet geloofwaardig aan de auto te zien had ie misschien zelfs wel meer gelopen. Een afrader wat mij betreft.

Ik ben uiteindelijk bij Sanders in Veldhoven gaan kijken, die heeft best vaak leuke auto's staan, voor een redelijke prijs en de man is zéér, zéér betrouwbaar én eerlijk.... daarnaast topservice! Maar goed, da's mijn mening....

Succes met zoeken en natuurlijk...... Gulle Groet,

• J.S. Duursma
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-06-2008 01:01 #1204770 door J.S. Duursma
Beantwoord door J.S. Duursma in topic ook gezien
Heb de auto een tijdje geleden ook gezien. Als ik het me goed herinner is er een ander blok ingekomen of is de boel gereviseerd, dus dat is het probleem niet, maar als je een beetje een nette auto zoekt zou ik even verder kijken. Het is niet moeders mooiste...
Succes met zoeken,
Jan 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC