Camping de Roos Ommen
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

... en sommigen jarig! Mocht het in te plannen zijn, dan vier ik de verjaardag toch gewoon daar??Jeroen schreef : 14 september! Dan is iedereen terug,
groetz,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

mag ik toch komen?
groeten,
Peter
Lobbes
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

ik heb een voorlopig agenda Item aangemaakt.
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl.../17358#comment-92432
Schrijf je daar in: bij voldoende belangstelling ga ik het optuigen (en wie helpt?)
Denk ook nog even mee:
Wat hebben we verder nog nodig?
- Plek reservering
 - Dagprogramma Zaterdag
 - Route ZOndag met tussenstops.
 - BBQ's
 - eten er op
 - goed weer.
 - ..
 - ..
 - ..

www.gpsies.com/createTrack.do
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Niet echt, de GB Trip was de eerste, alleen slapen we daar in Hotels of op de boot.Jeroen schreef : De eerste V700 vakantierit!

Maarreh als er wat te huren is doen wij misschien wel mee, maar dat moet ik ook nog even met de directie overleggen
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Maar niet getreurd, we zitten al vol tot Nov aan toe, we werken met een jaarplanning, en die zit vol leuke dingen.
Nu komt er een lidmaatschap van hier bij, dus ook de leuke dingen, maar dan als het ons schikt, en anders volgend jaar zeker.
Tip,
Kampeerders ouden van BBQ
Waar houtskool BBQ is toegestaan, staat de BBQ vaak van de grond af om brandvlekken in een grasmat te voorkomen.
Zorg voor een grote BBQ (ik heb er zelf twee gelast van een leeg bierfust) eerst houden daarop altijd BBQ, en daarna gaat er hout in, vuurtje is altijd gezellig, en in Ommen kennen ze ook muggen, waar vuur is, zijn geen muggen.
Ik vraag mensen altijd als ik iets op poten zet een zakje haardhout van de pomp mee te nemen , dat is volume immers
Zie ook <a href=" www.tkbn.nl/infusions/aw_ecal_panel/view_event.php?id=168 "> www.tkbn.nl/infusions/aw_ecal_panel/view_event.php?id=168
Die formule werkt!
Voor een jaarplanning, mischien een goed idee om van dat weekend een kampeerweekend van te maken? 2e weekend Sept?
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Ja ja . . . .Hulzie schreef : Ik vraag mensen altijd als ik iets op poten zet een zakje haardhout van de pomp mee te nemen , dat is volume immers
Rob K.
- Eric Bakker (GAST)
 - Nieuw lid
 - 

Hmmm, er is alleen nog een ander potentieel uitje...Jeroen schreef : Ik zeg: (12) 13 en 14 september! Dan is iedereen terug, en het weer mogelijk nog goed.
Gezien de geringe opkomst voor het Klipperzeilen op 28/29 juni voorzie ik dat het dus niet gaat lukken eind juni en dat we dat dus moeten annuleren.
Dat betekent dat we wat mij betreft gaan zoeken naar een andere datum om te gaan zeilen met Miquel. Eerder was hiervoor al september genoemd. Het is duidelijk dat jij (Jeroen) ook graag mee wilde.
Hoe gaan we dat aan de vork steken? Ik zou het jammer vinden als het zeilen helemaal niet door kan gaan dit jaar. Misschien moeten we dan maar voor een gewone reservering gaan voor de Klipper, als het lang te voren is verdien je dat weer terug door een groter aantal deelnemers denk ik.
Wat denken jullie?
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

als ik 1 juli niet voldoende aanmeldingen heb, dan zullen we dit een jaartje uit moeten stellen lijkt me.
en dan kan jij dat weekend "overnemen"
ik sta nu op 2 aanmeldingen, dus heel hard loopt het nog niet..
www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/17358
Wellicht na het weekend meer ?
- Mathy van Nisselroy
 - Nieuw lid
 - 

Misschien is het handiger om het zeilevenement gewoon uit te stellen tot na de vakantie en daarvoor nu al een datum te prikken. Je hebt dan het voordeel dat je het evenement ook nog aan kunt kondigen in de Factor 700 en zo waarschijnlijk meer mensen vindt, die op die datum nog een gaatje vrij hebben in hun agenda.Eric Bakker schreef : Hmmm, er is alleen nog een ander potentieel uitje...
Gezien de geringe opkomst voor het Klipperzeilen op 28/29 juni voorzie ik dat het dus niet gaat lukken eind juni en dat we dat dus moeten annuleren.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
 - Nieuw lid
 - 

Stel je kampeerweekend maar uit. Maar de bbq zou ik gewoon door laten gaan. En dan gewoon zoals bij het fort in Utrecht alles laten aanrukken en afvoeren door een bbq bedrijf.
Groetjes
Mathy