Vaderdagtip? - Omvormer 12volt - 230 volt 19,95 euro Kijkshop.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je bedoelt een omvormer van 12V naar "playstationvoltage"? Even op de trafo van de Playstation kijken (als die tenminste niet intern de spanning aanpast) en dan op naar de elektronicaboer. Niet die van de wasmachines, maar die van de weerstandjes en de soldeerdampen. Die kan vast een (kant en klare?) oplossing adviseren.Jeroen schreef :
Daar heb ik me helemaal ee slag in de rondte naar gezocht. maar tot op heden... helaas.Mathy schreef :
Is het niet verstandiger, om i.i.g. je mobieltje en eventueel je Playstation gewoon aan de 12 Volt te hangen?Baseman schreef : play-station
Anders moet je eerst van 12V gelijkstroom naar 230V wisselstroom en dan weer terug naar een lage spanning gelijkstroom. En dat allemaal met de stroom uit dat rechthoekige emmertje achter een van je koplampen.
Als je mij er een kunt aanwijzen ben ik je ontzettend dankbaar!
Ik heb m gezien trouwens die omvormer.. achter in de vitrine.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En die heet in Oss Ben van Dijk en zit richting Singel 40-45 als je vanuit je werk (Jeroen dan) de stad in loopt en via het eerste stoplicht rechts doorwandeld/fietst/autot.Vriendelijke tent, verkopen ook Velleman spul en hebben volgens mij ook wel sjoege van wat ze verkopen.Mathy schreef : ...........en dan op naar de elektronicaboer. Niet die van de wasmachines, maar die van de weerstandjes en de soldeerdampen. Die kan vast een (kant en klare?) oplossing adviseren.
@Jeroen: Als je een omvormer wil uit proberen, kun je die van mij het weekend wel effe gebruiken, dat is wel een andere, maar de werking is natuurlijk gelijk. Ik dacht dat ik een 150 Watt had, van Conrad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
die begonnen met een omvormer 12V naar 230V, en iets anders.. .dtiens....
dat hebben we niet.
Ik heb het internet afgestruind, op fora voor PS2 geweest, maar helemaal niks.
Ik hou me wel voor die omvormer van jou aanbevolen. morgen via de interne mail verder?
Ik zag de mannen thuis al glimmen toen ik het er over had vanavond.
- Marco
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar interne mail kan wel (ik heb tenslotte ene Blackberry) maar heb morgen papa-dag, dus ben thuis.Donderdag gewoon in KR, één verdieping hoger, alleen andere stoel.Jeroen schreef : Ik hou me wel voor die omvormer van jou aanbevolen. morgen via de interne mail verder?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
maar niet voor 8,5 volt dat is het probleem.PThomas schreef : Hape heeft een adaptor in het assortiment met stekkers voor allerlei apparatuur (laptops, mobieltjes, USB-aansluiting etc.).