Groen-metallic 940 estate/V90 omgeving Drachten: is dit de volvo van een medelid ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik woon in Heerenveen en werk in Drachten. in Drachten heb ik al een aantal malen een donkergroen metallic 940 estate/V90 gezien. blokjes grille, witte knipperlichten en plastic wieldoppen. kenteken begint met SG, dan 2 gelijke letters, dan 2 cijfers. achter het stuur een mooie jonge vrouw. heb de auto vandaag nog gezien, vertrok richting heerenveen. ikzelf toer rond in een donkerblauwe 940 sedan, afgelopen week in een blauwe 240 estate.
is dit de auto van een medelid (het gaat me om deze wetenschap, uiteraard niet om de bestuurster
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik dacht dat het misschien jouw auto was, maar het is wel echt een jonge 940 en geen V90. denkfout van mij dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat betreft de bestuurster kan het wel kloppen maar mijn V90 is blauw (417) en ik heb 17-ZB-LNhenk 940LPT schreef : achter het stuur een mooie jonge vrouw. heb de auto vandaag nog gezien,
is dit de auto van een medelid (het gaat me om deze wetenschap, uiteraard niet om de bestuurster) ?
Donkerblauwe (417) 940 sedan, MJ'98, <a href="/taxonomy/term/724"><acronym>B230FK</acronym></a> @.35 bar, <a href="/taxonomy/term/1143"><acronym>M90</acronym></a>, <a href="/taxonomy/term/468"><acronym>Vialle</acronym></a> <a href="/taxonomy/term/548"><acronym>LPi</acronym></a> <a href="/taxonomy/term/346"><acronym>G3</acronym></a> , lidnr 866

P.S. ik werk niet bij Philips
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bert N schreef : P.S. ik werk niet bij Philips
zou al zeggen: als je dan bij de lawei parkeert...