Dag dag allen,
De sleuteldag bij nordicar was leuk en leerzaam, ik heb mooie autos gezien. Vooral ook in de showroom van nordicar! Leuke mensen ook!Van mn flinke to-do-list heb ik niet alles kunnen afwerken. Ter info:
-mn uitlaat bromt wat, ik denk dat ie lek is of bijna lek is
-rubber onder motorkap deels los
-een koplampwisser blijft halverwege hangen, sproeien beiden niet
-trekhaak verwijderen
-abs lampje gaat heel soms branden enkele seconden na het starten -remvloeistof al vervangen- opnieuw starten van de auto verhelpt t probleem vaakremblokken en schijven gechecked door dealer en ok bevonden
-trillen cardanas door speling op kruiskoppeling bij achterwielen dit bleek aan de achter as te liggen waar speling op zit
-antenne defect eventueel vervangen door gebruikt exemplaar-prod. nr. 1357936 balansaspoelie/meelooprolletje vervangen, zoemt/zingt
Ik ben pas sinds kort weer wat actiever op t forum. Ik heb t erg druk met afstuderen en heb geprobeerd eea te vinden over sleutelplekken/dagen, maar heb niets kunnen vinden. Kan ik ergens -onder begeleiding, ik kan zelf niet echt sleutelen...- terecht voor wat er gebeuren moet? De balansaspoelie, as en uitlaat hebben prioriteit. Ik ving iets op over een sleutel loods ergens?
Let me know!
Niels