waar kan ik onderhoud doen?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2008 00:18 #1065324 door V700 register
waar kan ik onderhoud doen? is gemaakt door V700 register
Dag dag allen,
De sleuteldag bij nordicar was leuk en leerzaam, ik heb mooie autos gezien. Vooral ook in de showroom van nordicar! Leuke mensen ook!Van mn flinke to-do-list heb ik niet alles kunnen afwerken. Ter info:
-mn uitlaat bromt wat, ik denk dat ie lek is of bijna lek is
-rubber onder motorkap deels los
-een koplampwisser blijft halverwege hangen, sproeien beiden niet
-trekhaak verwijderen
-abs lampje gaat heel soms branden enkele seconden na het starten -remvloeistof al vervangen- opnieuw starten van de auto verhelpt t probleem vaakremblokken en schijven gechecked door dealer en ok bevonden
-trillen cardanas door speling op kruiskoppeling bij achterwielen dit bleek aan de achter as te liggen waar speling op zit
-antenne defect eventueel vervangen door gebruikt exemplaar-prod. nr. 1357936 balansaspoelie/meelooprolletje vervangen, zoemt/zingt
Ik ben pas sinds kort weer wat actiever op t forum. Ik heb t erg druk met afstuderen en heb geprobeerd eea te vinden over sleutelplekken/dagen, maar heb niets kunnen vinden. Kan ik ergens -onder begeleiding, ik kan zelf niet echt sleutelen...- terecht voor wat er gebeuren moet? De balansaspoelie, as en uitlaat hebben prioriteit. Ik ving iets op over een sleutel loods ergens?
Let me know!
Niels

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2008 00:59 #1201243 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Agenda, loods en lijstje
Hallo Niels
Je bent lid, dus je kunt als het goed is in de agenda (rechts boven in de balk, die begint met "Documentatie"). En binnen een paar weken ontvang je de Factor 700. Daarin vind je ook altijd een lijst met sleuteldagen.
Zoek naar "H&M loods", "Hans L" of "Macs" als je meer wilt weten over de sleutelloods/het clubhuis.
E zijn verschillende mensen die ervaring hebben met de klussen die bij jou hoogste prioriteit hebben. Een aantal daarvan zal zich wel melden.
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC