Grijze Massa wordt Ruby Tuesday
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hartelijk dank voor het aanpassen van het onderschrift, en voor de auto natuurlijk. Het heeft altijd even tijd nodig bij mij, maar uiteindelijk raak ik gewend aan de andere geluidjes etc in de auto en voelt ie langzaam als de mijne......
Beste Jeroen,
Hartelijk dank voor het oog voor details van teksten. Vraag eens aan een willekeurige 960 bezitter hier op het forum of de tekst op de achterkant van zijn Volvo de lading dekt..........(zie ander draadje....... ) Overigens in dit verband; mijn beide 940 SE (op de achterkant) geven bij het inkloppen in Vadis als resultaat een GL........nou ja, nu vraag ik je: "Zijn het eigenlijk wel Volvo's?"
Ook de tekst van het liedje is goed getroffen, scherp opgemerkt!
Beste Eric,
Hartelijk dank voor de symphatieke wensen. Een deel van de goodies, zoals airco, electrische ramen en spiegels zitten er al weer op. Als het goed is heb ik van die andere Bas een middenarmsteun met bekerhouders gekocht, en ik ben in onderhandeling over Aries lm velgen met zomerbanden. Dan nog een electrische antenne en geïntergreerd kinderzitje en hij is weer helemaal top.
Overigens mag ik meen ik Berlijn in met die groene Túv sticker?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder natuurlijk van harte met je nieuwe aanwinst. Welke SE heb je nu nog, de sedan of de estate? Of had je nou twee sedans?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je moet wel de brief kunnen overleggen, bij aanhouding. Die moet ik dus nog opzoeken.achnaton schreef : Overigens mag ik meen ik Berlijn in met die groene Túv sticker?
@Eric: In mij defense: De goodies die ik eraf gehaald heb, hebben de prijs ook behoorlijk gedrukt en de uiteindelijke prijs waar mijn 900 voor van eigenaar is gewisseld vind ik prima.Als koper heb je voor dat bedrag een hele mooie auto, waar inderdaad een hoop aandacht aan besteed is, voornamelijk aan de gasinstallatie.
Een Polar had meen ik (ooit ergens gelezen) alles rondom zwart, inclusief de spiegels.Volgens mij is Polar een verkooptruc om de oude 944 type I weer lekker als type II in de markt te kunnen zetten.Maar wellicht vergis ik me.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Beste Bas,Baseman schreef : @Eric: In mij defense:...
Er is geen defense nodig, er stond ook een vette knipoog achter. Ik had in jou geval hetzelfde gedaan. Voor een goede prijs kan je alles laten zitten, maar als hij bijna weggegeven moet worden haal je alles er natuurlijk af.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar om wellicht mensen die zich vragen stellen voor te zijn, toch even aangestipt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Goeie Bas, ik was me er eigenlijk helemaal niet van bewust dat de brief er bij moest zitten. Staat ook helemaal niet in mijn brief, er staat alleen maar dat je de brief kunt gebruiken om een nieuwe sticker aan te vragen, bij bijvoorbeeld verlies. Ik zal de brief maar bij de rest van de rekeningen vandaan halen en in mijn dashboard kastje leggen.Baseman schreef :
Je moet wel de brief kunnen overleggen, bij aanhouding. Die moet ik dus nog opzoeken.achnaton schreef : Overigens mag ik meen ik Berlijn in met die groene Túv sticker?
@Eric: In mij defense: De goodies die ik eraf gehaald heb, hebben de prijs ook behoorlijk gedrukt en de uiteindelijke prijs waar mijn 900 voor van eigenaar is gewisseld vind ik prima.Als koper heb je voor dat bedrag een hele mooie auto, waar inderdaad een hoop aandacht aan besteed is, voornamelijk aan de gasinstallatie.
Een Polar had meen ik (ooit ergens gelezen) alles rondom zwart, inclusief de spiegels.Volgens mij is Polar een verkooptruc om de oude 944 type I weer lekker als type II in de markt te kunnen zetten.Maar wellicht vergis ik me.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mij hebben ze bij de Dekra in Aken (Duitsland) ook alleen gezegd dat ik de brief moest bewaren om eventueel een nieuwe sticker aan te vragen. De sticker op de auto is dus genoeg om bepaalde steden in te mogen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er rust een zware verantwoordelijkheid op mijn schouders.........zoveel verenigingsleden die energie in Ruby hebben gestoken.......nu moet ik wel zorgen dat ze in goede staat en netjes voor de dag komt om al deze mensen hun inspanningen te erkennen......
Wellicht vanochtend even naar Timen wat dingetjes bekijken, maandag komt waarschijnlijk de 1ste verfraaiïng, een middenarmsteun met bekerhouders. Telefonisch contact met Bas(eman) leerde dat een buitentemperatuurmeter waarschijnlijk ook in het verschiet ligt.
Helaas krijg ik op mijn bieding op de lichtmetalen velgen op MP nog even geen reactie, dus als iemand nog iets heeft (inclusief goede zomerbanden) voor zo'n € 200,-, dan houd ik mij aanbevolen!
Hoe dan ook, die komen ook wel een keertje, en dan wordt het alweer een leuke complete auto.