Goede Spam!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 11:14 #1065147
door V700 register
Goede Spam! is gemaakt door V700 register
WAHAHAHAHAHAHA
krijg ik toch deze spam in mijn mailbox:Als u dit bericht niet kunt lezen, klik dan hier. Ludieke actie nog niet eerder vertoond! Vrijdag 9 mei 2008 Belvilla website Mail-a-friend Geachte heer/mevrouw Haring, Kamperen is leuk, maar uw eigen vakantiehuis… daar kan natuurlijk geen tent of caravan tegen op! Zet vanaf 9 mei uw tent of caravan te koop op Speurders.nl en maak kans op een verblijf in een prachtig vakantiehuis naar keuze! Wat moet u doen? Vermeld de slogan: “Ik wil deze zomer liever naar mijn eigen vakantiehuis van Belvilla” zodra u uw tent of caravan te koop zet op Speurders.nl. Check hier voor de actievoorwaarden. Waarom kamperen als u een vakantiehuis kunt proberen?! Bezoek onze website voor alle vakantiewoningen Disclaimer Privacy Aanmelden voor onze nieuwsbrief (of afmelden).
krijg ik toch deze spam in mijn mailbox:Als u dit bericht niet kunt lezen, klik dan hier. Ludieke actie nog niet eerder vertoond! Vrijdag 9 mei 2008 Belvilla website Mail-a-friend Geachte heer/mevrouw Haring, Kamperen is leuk, maar uw eigen vakantiehuis… daar kan natuurlijk geen tent of caravan tegen op! Zet vanaf 9 mei uw tent of caravan te koop op Speurders.nl en maak kans op een verblijf in een prachtig vakantiehuis naar keuze! Wat moet u doen? Vermeld de slogan: “Ik wil deze zomer liever naar mijn eigen vakantiehuis van Belvilla” zodra u uw tent of caravan te koop zet op Speurders.nl. Check hier voor de actievoorwaarden. Waarom kamperen als u een vakantiehuis kunt proberen?! Bezoek onze website voor alle vakantiewoningen Disclaimer Privacy Aanmelden voor onze nieuwsbrief (of afmelden).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 21:53 #1200012
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hap
Mijn kampeer apperaat zal ik toch echt niet te koop aanbieden voor een dergelijke actie, want dan heb ik geen manier meer om bij het te winnen vakantiehuisje te komen. Een Volvo 7/9 serie estate is overal geschikt voor, zelfs als 1(of zeer knusse 2) persoons kampeer mobiel!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 23:04 #1200019
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Auw
Hallo Jeroen
Omdat ie niet echt lekker uitlijnt op het scherm, heb ik de HTML-code die erachter zit eens bekeken. Over spam gesproken. Wie heeft deze misdaad begaan?
Groetjes
Mathy
Omdat ie niet echt lekker uitlijnt op het scherm, heb ik de HTML-code die erachter zit eens bekeken. Over spam gesproken. Wie heeft deze misdaad begaan?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2008 23:52 #1200030
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic source
mijn html kennis is te matig om er echt wat van te kunnen maken, maar het lijkt er verdacht veel op dat er iemand druk aan het klussen is geweest met die webdesign draak van microsoft of iets dergelijks.
Weet ook weer precies waarom ik altijd de balen had van proggen, ben veel te chaotisch van aard om zoiets overzichtelijk te houden.
Weet ook weer precies waarom ik altijd de balen had van proggen, ben veel te chaotisch van aard om zoiets overzichtelijk te houden.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2008 09:37 #1200047
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Tabel
Valt me op het eerste gezicht toch niet echt tegen. Beetje ouderwets om een pagina met tabellen op te zetten, maar het is wel heel controleerbaar. Enige is, dat er harde afstanden gebruikt zijn, en ik zou in percentages werken. Verder ziet het er erg rommelig uit inderdaad.
Het is in ieder geval niet met de goedkope mickeysoft prut-generatoren opgezet: die zouden alles met spaties hebben uitgelijnd. Als je de link aanklikt, dan krijg je (ik in ieder geval, met exotische browser) een goed schalende pagina. Drupal bakt er veel meer een rommeltje van, snapt kennelijk niet alles van HTML.
Het is in ieder geval niet met de goedkope mickeysoft prut-generatoren opgezet: die zouden alles met spaties hebben uitgelijnd. Als je de link aanklikt, dan krijg je (ik in ieder geval, met exotische browser) een goed schalende pagina. Drupal bakt er veel meer een rommeltje van, snapt kennelijk niet alles van HTML.
Moderators: Jerry Stam