gordel inbouw

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2008 19:48 #1065143 door V700 register
gordel inbouw is gemaakt door V700 register
Even weer offtopic: ik wil in mijn nieuwe aanwinst (de Commer) gordels laten inbouwen. Heeft iemand dit ooit gedaan? Weet iemand of dit zelf te doen is, of weet iemand een bedrijf dat dit kan doen?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-05-2008 23:55 #1199891 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Gordels
Universele gordels zijn gewoon te koop.
Zelf doen; zoek een paar stevige bev. punten op in de auto.
Stevige bouten, dik ijzer gebruiken, niet te lullig maken.
Mijn ervaring is dat bedrijven er vaak hun vingers niet aan willen branden, ivbm aansprakelijkheid.
Bij vrachtwagens heb je de grootste overlevings kans bij een ongeval als je maar achter het stuur blijft zitten.
Ik bouw regelmatig Bots kussens achter vrachtwagens.
Hiermee worden wegwerkers afgeschermd als ze in een weg-afzetting aan het werk zijn.
Ik adviseer de eigenaren dan ook een truck-race stoel met 4-punts gordel te monteren.
Het valt dan vaak niet mee om een leverancier te vinden die dit wil monteren voor gebruik op de openbare weg.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-05-2008 00:01 #1199892 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Old England
Hallo Wouter
Misschien trap ik een open deur in, maar heb je op internet al gekeken naar sites over Commer's of oudere campermodellen. Je zult echt niet de enige liefhebber zijn.  En vooral in Engeland, waar ze denken dat ze zo ongeveer alles uitgevonden hebben, inclusief de camper en caravan en waar de Commer veel meer gebruikt is dan hier, moet haast wel een forum te vinden zijn, waar ze dit varkentje vaker gewassen hebben.
Groetjes
Mathy (die je niet weg wil jagen hier, maar denk dat er plekken zijn, waar ze meer over Commers weten dan hier)

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC