Compliment voor Broekhuis Hoogeveen! Het ware Volvo gevoel?
- V700 register
- Nieuw lid
-
En passent vraagt hij of ik geen cylinderkop kan gebruiken, hij heeft er een, een fraaie kop, de klant had er geen belang meer bij, alleen 1 verbrande klep. Voor een paar tientjes mag ik hem hebben. Anders neemt hij hem mee naar de Amazoneclub waar hij als techneut graag zijn diensten verleent. Daar is ook vast wel een liefhebber.
De kop ligt niet op locatie. Arend woont in de buurt en biedt aan hem morgen even bij mij langs te brengen.
morgen, na werktijd komt Arend Zwart de kop even thuis afleveren,
is dit het ware Volvogevoel?
Peter
Lobbes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Een groene.
Het etalage exemplaar, platte kanten aan de banden, verrrote airco......
Alles perfect opgelost!!!!!!!!!!!!!
Heeft er hierna nog 500.000 KM mee gereden.
Na inruil voor een V70 zag hij hem nog rijden als Taxi in Groningen.
Hierna bij Staal, sloop.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu ben ik wel benieuwd wat de monteur vertelde.Lobbes schreef : Ik haal vandaag mijn kopbouten op bij Broekhuis in Hoogeveen. De "balieman" Arend Zwart weet al precies waarvoor ik kom. (ik kom daar twee keer per jaar!!) Ik vraag om advies, de aanwezige monteur neemt alle tijd om mij precies te vertellen hoe hij het zou doen als het zijn eigen auto was...
Eis dit het ware Volvogevoel?
Peter
Lobbes
(als je het wilt mededelen natuurlijk)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ja, dat is wel een beetje zoals het zou moeten zijn. Geweldig om zoiets mee te maken, het gaat - helaas - vaak anders. Gelukkig zijn er nog betrokken mensen aan het werk zo hier en daar. Koester ze, en zet af en toe een taart bij ze neer!Lobbes schreef : Ik haal vandaag mijn kopbouten op bij Broekhuis in Hoogeveen. De "balieman" Arend Zwart weet al precies waarvoor ik kom. (ik kom daar twee keer per jaar!!) Ik vraag om advies, de aanwezige monteur neemt alle tijd om mij precies te vertellen hoe hij het zou doen als het zijn eigen auto was... En passant vraagt hij of ik geen cylinderkop kan gebruiken, hij heeft er een, een fraaie kop, de klant had er geen belang meer bij, alleen 1 verbrande klep. Voor een paar tientjes mag ik hem hebben. Anders neemt hij hem mee naar de Amazoneclub waar hij als techneut graag zijn diensten verleent. Daar is ook vast wel een liefhebber.De kop ligt niet op locatie. Arend woont in de buurt en biedt aan hem morgen even bij mij langs te brengen. morgen, na werktijd komt Arend Zwart de kop even thuis afleveren, is dit het ware Volvogevoel?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook mijn eigen dealer (Reede in Amerongen) heeft een duidelijk team met Volvo-gevoel. Bij mij is het altijd zo dat een monteur de auto 's morgens bij mij thuis komt ophalen, de auto het afgesproken onderhoud (en-een-beetje-meer) geeft en de auto tegen 1800 uur weer op de oprit parkeert!
groeten, Lieme Huib